Gå til innhold

Fant kondom som hadde blitt igjen der nede...

Anbefalte innlegg

Gjest vil være anonym akkurat nå

Jeg ble så sjokkert nå jeg merket dette...det var det siste jeg hadde forventa å finne der.Det som skjedde var at jeg fant to kondomer "nedentil".noen som har opplevd/hørt om noe lignende?den ene var faktisk ganske vanskelig å få ut.Må legge til at jeg hadde sex med kjærsten min ca. 12 timer før dette.Det jeg syns er rart er at han må da ha merket det?tror dere han kanskje var flau og ikke ville si det/spørre siden vi ikke har vært sammen så lenge enda?er oxo litt nervøs for at jeg kanskje kan være gravid p.g.a. det...Hvor stor sjanse tror dere det er for det?

Håper på svar :)

Fortsetter under...

Han må jo ha merket at det kondomet han hadde på seg ikke var der han plasserte det lenger:-) Og hvis du har gått med et kondom fylt med sæd i skjeden din i 12 timer, så fungerer jo ikke denne formen for prevensjon akkurat som den skal......

det er det jeg er redd for...syns du jeg skal snakke med han om det?

Ja, det synes jeg du skal gjøre. Og høre hva han mener om den saken. Jeg synes dette høres utrolig rart ut, for å være ærlig. Han kan jo ikke være så sløv....:-( Hvis du er i en periode hvor eggløsning er en mulighet, så burde du kanskje få tak i angrepiller.

Ja, det synes jeg du skal gjøre. Og høre hva han mener om den saken. Jeg synes dette høres utrolig rart ut, for å være ærlig. Han kan jo ikke være så sløv....:-( Hvis du er i en periode hvor eggløsning er en mulighet, så burde du kanskje få tak i angrepiller.

jeg burde nok snakke med han...men jeg skal på ferie imorra uten han og får ikke sett han på 2 uker.kan jeg snakke med han om det over telefon?eller er det dumt?

Onsdag1365380628

Enten er dere utrolig sløve begge to, eller så er dette et tulleinnlegg. Om samboeren min hadde "mistet" kondomet mens han hadde holdt på, hadde jeg selvfølgelig oppdaget det. Du skriver at det var litt vanskelig å få ut...en løs kondom vil påvirket av tyngdekraften nokså raskt komme ut av seg selv ville jeg tro...

Annonse

jeg burde nok snakke med han...men jeg skal på ferie imorra uten han og får ikke sett han på 2 uker.kan jeg snakke med han om det over telefon?eller er det dumt?

Det viktigste er vel at du sørger for at du ikke blir gravid - hvis du ikke ønsker det. Hva er det egentlig du vil snakke med han om? Jeg føler at det ligger noe mer under her, enn det du skriver....men mulig det er feil.

Men hvis han er så sløv at han etterlater 2 kondomer inne i deg...da vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Jeg har aldri hørt om noe lignende, for å være ærlig.

Ikke beskylde denne jenta for å skrive tulleinnlegg.

Dette skjedde en gang med meg for mange år siden, jeg og han jeg var sammen med hadde hatt sex og kondomet må ha sklidd av da han trakk seg ut av meg. I ettertid syntes jeg det var utrolig sløvt av ham å ikke merke det eller si noe til meg hvis han hadde merket det. Det er jo tross alt gutten som har kondomet på tissen og burde se at den mangler når han trekker seg ut, men mulig sånt er flaut å si...... Jeg var 18 år den gangen.

Uansett, noen dager etterpå kom kondomen ut da jeg var på do og jeg var heldigvis ikke gravid.

Skaff deg angrepiller og ta dem. Og skaff deg gjerne noen ekstra også, å ha liggende, mener jeg.

Snakk så med typen din og si at du MÅ ha beskjed om noe sånt skulle skje en gang til.

Det er veldig rart at han ikke sa ifra til deg, trodde han at du ikke skulle merke det?? Hva har han tenkt, og så TO stykker da... Dette må du snakke med ham om, for det første er ikke du en søplebøtte for brukte kondomer, for det andre er du helt ubeskyttet mot graviditet når kondomet ligger igjen i deg.

Mary Poppins

Det er veldig rart at han ikke sa ifra til deg, trodde han at du ikke skulle merke det?? Hva har han tenkt, og så TO stykker da... Dette må du snakke med ham om, for det første er ikke du en søplebøtte for brukte kondomer, for det andre er du helt ubeskyttet mot graviditet når kondomet ligger igjen i deg.

"for det første er ikke du en søplebøtte for brukte kondomer"

*he he*

Annonse

Hjelpe meg. Jeg hadde ringt han opp og kjeftet jeg. Konsekvensen av at han er "for flau til å si noe" er jo at du kan bli uønsket gravid. Hadde han sagt fra med en gang kunne du tatt angrepille snarest. Det kan du selvsagt fortsatt, men sett at du ikke hadde merket kondomen før det var for sent for nødprevensjon?

Er han voksen nok til å ha sex med deg, bør han pokker meg være voksen nok til å gi beskjed når sånne ting skjer også!

*oppbrakt på dine vegne*

Huff, dette skjedde meg også en gang. Jeg var vel ca 18 år og overnattet hos kjæresten og kondomet kom ut igjen neste morgen... :-( Jeg ble temmelig irritert på at han ikke sa fra at kondomet manglet da han trakk seg ut.

Heldigvis fikk det ingen konsekvenser for meg - krysser fingrene for at det samme gjelder deg! :-) Du har ihvertfall muligheten til å ta angrepille - det fantes ikke da dette skjedde meg.

srp1365380487

Herregud for en dust. Det betyr jo at han, så snart han er ferdig og mister ereksjonen, slutter å ta ansvar for kondomet. Jeg trodde det var barnelærdom at man i avslutningsfasen HOLDER fast rundt kanten av kondomet mens man trekker penis ut! Dette sa jo helsesøster på skolen da vi var 15!

Gjest Kvinnens

Herregud for en dust. Det betyr jo at han, så snart han er ferdig og mister ereksjonen, slutter å ta ansvar for kondomet. Jeg trodde det var barnelærdom at man i avslutningsfasen HOLDER fast rundt kanten av kondomet mens man trekker penis ut! Dette sa jo helsesøster på skolen da vi var 15!

Dusten her er vel den som frivillig vil ha sex med en slik type...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...