Gå til innhold

NHD,kommentar til dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Jeg har det sånn selv. Det er noe med at vi voksne har muligheten til å si i fra på en annen måte enn dyr. Det samme gjelder barn - de er avhegige av oss voksne for å ha det bra, bli voksne og ta vare på selg selv til slutt.

I det hele tatt at noen kan skade eller plage dyr... Jeg skjønner ikke hva som skjer i hodet på de som gjør det, og særlig de som later til å ikke skjønne hva de egentlig gjør (etter å ha sett noen "animal police" episoder). Om pus finner på å hoppe opp på bordet, så gjør hn det jo bare fordi det er naturlig for en katt å ha utsikten. Greit nok å oppdra katten til å holde seg unna bordet, men det finnes de som slår, eller feier den ned... Også er det de som bare reiser fra dyrene sine når de drar på ferie. Det skjønner jeg i alle fall ikke! Er de dumme, eller ønsker de livet av dyra sine?

Nei... Det koker ned til evnen til å si i fra, og avhengigheten av andre. Både dyr og barn har denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...