Gå til innhold

NHD/andre - Imovane etter ett glass rødvin?

Anbefalte innlegg

Gjest Rastløs BPII

Har min verste dag på lenge, er fryktelig urolig og rastløs og trist og ensom langt inn i beinmargen. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, traver frem og tilbake og frem og tilbake og kverner på alt som er galt og kan gå galt, på alt som er i veien med meg, på alt jeg ikke får til. Og i morgen tidlig må jeg funke på jobb.

Tok et glass vin og satte meg ned med en bok - lesingen gikk naturligvis rett vest, men vinen drakk jeg opp. Kan jeg ta en halv tablett (3,75 mg) Imovane med det glasset innabords? Jeg er klar over at kombinasjonen er uheldig, men jeg må klare å ta meg sammen i morgen, og det gjør jeg ikke hvis jeg blir liggende/gående våken i hele natt :-(

Fortsetter under...

Gjest Rastløs BPII

Kobinasjonen er helt ufarlig i så små mengder.

Håper at du finner roen og får en god natts søvn :o)

Tusen takk - da gjør jeg det og håper at ting er bedre i morgen. Aaargh, irriterer meg at jeg ikke kan tenke på det som EN dårlig kveld, i stedet kverner jeg av gårde og lurer på hvordan jeg skal fikse jobb hvis det fortsetter sånn i ukevis. Blir så sliten, og nå vegrer jeg for å legge meg, for det er så mye jeg burde ha gjort i stedet for å trave frem og tilbake!

Men nå tar jeg meg selv i nakkeskinnet, spiser Imovane og går til sengs. God natt!

Gjest Hoggormen

Tusen takk - da gjør jeg det og håper at ting er bedre i morgen. Aaargh, irriterer meg at jeg ikke kan tenke på det som EN dårlig kveld, i stedet kverner jeg av gårde og lurer på hvordan jeg skal fikse jobb hvis det fortsetter sånn i ukevis. Blir så sliten, og nå vegrer jeg for å legge meg, for det er så mye jeg burde ha gjort i stedet for å trave frem og tilbake!

Men nå tar jeg meg selv i nakkeskinnet, spiser Imovane og går til sengs. God natt!

Beskjedne mengder er ikke farlig. Jeg har ikke noe problem med å ta en 7,5 tab etter ett, og da mener jeg ett, glass rødvin eller en øl. Vi er individuelle så å forsøke å se om en halv tab holder er ikke dumt. Funker det ikke, tar du ikke skade av å ta en halv til. Men mye alkohol og Imovane er lite bra. Kan framkalle hallusinasjoner.

Annonse

Gjest Rastløs BPII

Beskjedne mengder er ikke farlig. Jeg har ikke noe problem med å ta en 7,5 tab etter ett, og da mener jeg ett, glass rødvin eller en øl. Vi er individuelle så å forsøke å se om en halv tab holder er ikke dumt. Funker det ikke, tar du ikke skade av å ta en halv til. Men mye alkohol og Imovane er lite bra. Kan framkalle hallusinasjoner.

En halv tablett hadde absolutt ingen effekt, så jeg måtte stå opp og ta en halv til - da gikk det fint (men våknet klokken fire :-P). Har fått skrevet ut Zyprexa i dag - det funker bedre mot tankekjør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...