Gå til innhold

menstruasjonsplager

Anbefalte innlegg

Gjest huff, jeg er LEI!

Jeg har regelmessig mens og alt er vel i sin skjønneste orden, men du verden-det å være kvinne er ikke lett. Menstruasjonssylusen påvirker livet mitt så til de grader. Nå skal jeg vaske hus, men har problemer med å bevege meg på grunn av smerter i eggstokkene= eggløsning. Uka før mesntruasjon plages jeg med hetetokter, ødem og humørsvingninger, hodepine og ofte et eller to migreneanfall. Så kommer menstruasjonen. Den varer ei lang uke, og jeg har så store blødninger at to av dagene er jeg helt nødt til å være like i nærheten av et toalett. Hver gang får jeg styrtblødninger, slik at ingen tamponger eller bind holder... Jeg har mange ganger måttet snu og komme meg i dekning på toalettet når jeg f.eks er i matbutikken el. Dessuten er det smertefullt. Jeg får så store smerter at jeg blir kvalm og kaldsvetter. Av og til kaster jeg opp pga smertene. Legen sier alt er som det skal, men dette styrer livet mitt alt for mye!!! Jeg er piss lei, og tar imot alle gode råd!! Nå skal vi på ferie, men selvfølgelig havnet årets ferie akkurat i de to verste ukene i måneden .-( Både jeg og mannen min ser mørkt på å reise bort...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331327-menstruasjonsplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...