Gå til innhold

Hva er det med han?

Anbefalte innlegg

Gjest ung og lovende meg?

Kjæresten min.... Han er perfeksjonist til de grader, ALT må være perfekt og ryddig hele tiden. Hvis noen tar på ett brød uten å vaske hendene blir han hysterisk, han sier selv at han er best i det meste og han klarer nesten ikke å omgås andre mennesker. Ingen gjør noenting ordentlig, det er det bare han som gjør. Han hater å tape. Han klager på alle rundt han, alle har noe negativt, han klager på samfunnet (greit nok), på mennesker i dagens samfunn som gjør dumme ting, men så gjør han samme tingene selv..

Når nye positive ting skjer i livet hans blir han kjempeglad, skryter over det han har kjøpt eller de fantastiske menneskene som har vært så koselig å besøke. Men hver gang blir de menneskene irriterende og han orker ikke omgås de mer, tingene finner han alltid noe negativt med. Han blir liksom aldri fornøyd. Han var "i hundre" over meg i begynnelsen også men jeg blir vel også snart fryktelig irriterende og byttet ut regner jeg med. Sukk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331358-hva-er-det-med-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke helt god vel. Han mangler noen antenner og en smule selvinnsikt. Er han i stand til å ta seg selv opp til vurdering (selvransakelse), hvis du ymter frampå om hvordan han virker på andre rundt seg? Jeg tror han kommer til å bli svært slitsom å leve sammen med i lengden, du liker vel ikke en slik personlighet veldig godt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331358-hva-er-det-med-han/#findComment-2774931
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...