Gå til innhold

Når bør jeg bli gravid...

Anbefalte innlegg

Gjest Når er d best

Tenker litt praktisk rett og slett, jeg vet jo det ikke er så lett å planlegge akkurat når en skal få, men når bør jeg ta sikte på, rett praktisk sett liksom....

Jeg har nå en 15 mnd gml baby, jeg ønsker ikke for stor aldersforskjell mellom søskenen, maks 3 år for å si det sånn. Samtidig føler jeg hun er litt krevende ennå og føler jeg ønsker å samle litt styrke samt at hun får bedre rutiner før jeg blir gravid.

Nå har vi problemer med å få henne til å sove om kveldene, jeg ammer ennå, og hun er veldig krevende. Så vi må få orden på det.

Men så tenkte jeg, skal jeg ha baby på vårparten neste år eller til høsten?

Sånn ang. barnehage, jeg har ikke råd til å ha ulønnet permisjon,

så det blir permisjon og ferie, og hvordan blir det nå ang. pappapermen? Han kommer til å ønske å ha mesteparten samtidig som jeg har ferie pga han sliter med en del angst og ikke takler å være alene med barnet for mye.... (går til psykolog). Ungen min går i en kommunal barnehage, og det er vel så at søsken har rett til å gå samme barnehage osv....

Tror dere november er en bra måned, med tanke på barnehagestart i august?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331428-n%C3%A5r-b%C3%B8r-jeg-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...