Gå til innhold

nhd.fluanxol etter behov

Anbefalte innlegg

Gjest bølger

Jeg og psykiateren er enig om et forsøk på å seponere fluanxol. Jeg er nede i 2 mg

og skal redusere til 1 nå i sommer. Grunnet manglende

evne til å føle glede. Hvis det ikke går er det aktuelt å prøve et nytt

medikament. Jeg bruker lamictal i tillegg.

Jeg kan enda være ustabil og lettere deprimert, så jeg vet ikke

hvordan det vil gå.

Hvis jeg nå prøver, men blir dårlig, kan jeg ikke da bare øke igjen en

ukes tid for så å forsøke på nytt?

Håper jeg får svar nå i disse ferietider hvor det er vanskeligere

å få svar på

rådene jeg trenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331457-nhdfluanxol-etter-behov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

"Hvis jeg nå prøver, men blir dårlig, kan jeg ikke da bare øke igjen en ukes tid for så å forsøke på nytt?"

S: Hvis du blir dårligere, kan du bare øke dosen igjen. Men jeg kan ikke se noen god grunn til at det allerede om en uke skulle være greit å forsøke igjen. - om to måneder kanskje......

Gjest bølger

"Hvis jeg nå prøver, men blir dårlig, kan jeg ikke da bare øke igjen en ukes tid for så å forsøke på nytt?"

S: Hvis du blir dårligere, kan du bare øke dosen igjen. Men jeg kan ikke se noen god grunn til at det allerede om en uke skulle være greit å forsøke igjen. - om to måneder kanskje......

Takk for godt råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...