Gå til innhold

Dårlige nerver!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt mange skuffelser i livet mitt,men bestandig følt meg som en sterk person som har taklet det meste.Har fortrengt barndommen min for den har vært grusom.Husker fortsatt ingenting fra den. I det siste har det skjedd en god del skuffelser i familien og plutselig fikk jeg desverre en skikkelig nedtur. Har vært sykemeldt i 14 dager nå,men har det fortsatt ikke bra med meg selv. Er litt redd for at jeg holder på å miste kontrollen på meg selv...har vondt i brystet hele tiden,er sliten og trøtt hele tiden og tar fort til tårene. Sover veldig dårlig om nettene også. Har også begynt og fått noe sosial angst når jeg er ute alene,men er jeg sammen med noen så går det greit. Hjelp...hva skal jeg gjøre for og bli frisk igjen? Tror du jeg skulle hatt noen form for behandling eller kan det bare gå over av seg selv? Skal prøve å gå på jobb neste uke,men herregud som jeg gruer meg. Blir litt skjelven og får mere vondt i brystet når folk snakker til meg som jeg ikke snakker med hver dag. Syns du det kan være lurt med en lengere sykemelding? På forhånd takk;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331490-d%C3%A5rlige-nerver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror kanskje en psykolog kan hjelpe.. Du sier du har fortrengt minner fra barndommen. Ikke at man nødvendigvis bør rippe opp i dette fordi man da kan retraumatiseres som kan skape vondt verre. men kanskje finne ulike mestringstategier, finne mening i det som skjer i livet ditt her og nå, slik at du takler problemer og vanskligheter du møter her-og- nå på en bedre måte?

Ønsker deg det beste!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331490-d%C3%A5rlige-nerver/#findComment-2776119
Del på andre sider

tror kanskje en psykolog kan hjelpe.. Du sier du har fortrengt minner fra barndommen. Ikke at man nødvendigvis bør rippe opp i dette fordi man da kan retraumatiseres som kan skape vondt verre. men kanskje finne ulike mestringstategier, finne mening i det som skjer i livet ditt her og nå, slik at du takler problemer og vanskligheter du møter her-og- nå på en bedre måte?

Ønsker deg det beste!!

Takk så mye A_81 ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331490-d%C3%A5rlige-nerver/#findComment-2776122
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...