Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 34 år og ønsker meg veldig et barn til. Problemet er at når jeg ikke går på p-pillen Diane får jeg mye kviser i ansiktet og på ryggen+ økt håravfall.Kviseproblemet er blitt verre med årene. Har prøvd å slutte før. Etter en måned kom kvisene men ingen mens. Etter 4 mnd.-fremdeles uten mens klarte jeg ikke mer og startet med Diane igjen. Det tok 1/2 år og bli noenlunde bra igjen. Min mens er veldig uregelmessig uten p-piller, 30-60 dg. Sist graviditet (-94) tok 1 1/2 år å få til etter at jeg sluttet med pillen. Den gang fikk jeg mensen igjen med en gang jeg sluttet (Marvelon). Jeg lurer på om jeg kan ta piller som stabiliserer syklusen (Pergotime) med en gang jeg slutter med Diane, så kansje jeg blir gravid fort-før de verste kviseutbruddene kommer. Finnes det noe jeg kan ta mot kvisene og fremmdeles bli gravid? Har prøvd Erymax og Dalacin uten resultat.

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du har sannsynligvis PCOS (les mer om det). Hvis du har så uregelmessige blødninger, tyder det på uregelmessig eller manglende eggløsning. I graviditet vil huden vanligvis bli penere. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...