Gå til innhold

Verking og "stikking" i kjeden...

Anbefalte innlegg

Prøver her jeg, før jeg renner ned overarbeidet leger :)

Jeg "verker" i kjeden, på en måte, når jeg kniper så er det nesten så det stikker eller svir litt på en måte..og har helt blank slimete utflod, ingen lukt...Aldri opplevd dette før. Kjenner ikke stort når jeg sitter heeeelt rolig..hehe,men så fort jeg beveger meg så er det der.

Dette startet ca 10 dager etter jeg hadde sex, har en fast partner og har ikke opplevd å "få noe" av han tidligere.. men klart.. man vet jo aldri.

Men det minner ikke om noen kjønnssykdom heller.

Noen som aner hva dette kan være ? Trodde først kanskje jeg bare hadde fått en rift eller noe, men kommer ikke noe blod, og nå har denne verkingen og stikkingen/sviingen vart i et par dager..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331594-verking-og-stikking-i-kjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest thihihi

Nå fikk jeg meg virkelig en god latter!

Lo så tårene kom frem rett og slett! Nå nicket blir nå helt feil rett og slett, HA-HA-HA hadde vært mer riktig. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...