Gjest Tula 72 Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har tatt 5 mg. i 6 dager merket ikke så mange bivirkninger, men har vært skjelven og følt at musklene er svake. I går økte jeg dosen til 10 mg., og har hatt enda mer skjelvinger, uro, angst og jeg føler meg mer deprimert nå. Er dette normalt? Fornuften sier at det sikkert er bivirkninger, men angsten min er flink til å still egne diagnoser, er så redd for at det er noe annet som gjør det. Håper inderlig at du kan svare meg på dette. 0 Siter
Gjest opptrapping Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Det høres helt normalt ut i forhold til at du trapper opp. Skjønner det er slitsomt, men jeg ville tilskrevet det bivirkninger og fortsatt behandlingen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Dette er helt normale oppstartsreakjsjoner hos personer som har angst. Dessverre må du nok opp i minst 20 mg før du kan forvente å få effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.