Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ensom!!! (Selv i lag med alle, for alle avskyr meg.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Corn flakes
Skrevet

Så kanskje du bør forsøke å prate til og med de folkene du er sammen med? Da blir alt mye hyggeligere, vet du. Det er mange emner/ting å starte en samtale på.

Kjenner ikke historien din så godt, så vet jo ikke om du allerede forsøker dette.

Gjest Kimmie
Skrevet

Det er vondt å føle seg ensom selv blandt folk,hva med en til en relasjon er det bedre?

Gjest Kimmie
Skrevet

Samme greia...

Er forferdelig å tro at folk avskyr en,tror du virkelig alle gjør det?

Det må da være noen som synes du er okey.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Slutt med disse destruktive (sutre)innleggene.

Nå er du i gang igjen som noen ganger tidligere.

Skrevet

Ok, hvis du forklarer meg hvorfor det er destruktivt.

Fordi det forsterker dine negative tanker om deg selv, og fordi du virker selvmedlidende.

Gjest Kimmie
Skrevet

Nei, jeg tror jeg _er_ avskylig, og selv om jeg prøver å skjule det gjennomskuer folk meg...

Da trenger du å jobbe med det,bli glad i deg selv som du er. Men det er vel ikke så enkelt sikkert,det har vel ikke med selvbilde å gjøre men med sykdom?

Skrevet

Jeg driter i om jeg virker selvmedlidende, jeg er den jeg er uansett hvordan folk oppfatter meg.

Ok. Men du trenger ikke tømme gørra de i vår hage.

Gjest Kimmie
Skrevet

Jeg aner ikke hva det har med å gjøre, og hvordan skal jeg jobbe med dette uten noen terapeut?

Vanskelig å jobbe med det alene sikkert. Jeg har fått bedre selvtillit av å gå i gruppe,tørr å snakke mer enn tidligere. Har fått tilbakemeldinger om at de liker meg,de vil jeg skal være i gruppen. Det tenker jeg på når jeg blir paranoid. Kanskje noe sånt kan hjelpe deg også?

Gjest Kimmie
Skrevet

Ok. Men du trenger ikke tømme gørra de i vår hage.

Kan du ikke heller gi råd om hvordan han kan jobbe med dette?

Det er mange som sliter med det samme. Er det lavt selvbilde,eller kommer det av andre ting?

Skrevet

Det er mange som sliter med det samme. Er det lavt selvbilde,eller kommer det av andre ting?

Smir har en lang historie her og har fått utallige råd.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Slutt med disse destruktive (sutre)innleggene.

Nå er du i gang igjen som noen ganger tidligere.

Hvis frosken er konsekvent, så bør hun nå kjefte på deg fordi du kritiserer SMIR. Lillemus fikk ikke lov til å ytre noe negativt til ham.

Skrevet

Hvis frosken er konsekvent, så bør hun nå kjefte på deg fordi du kritiserer SMIR. Lillemus fikk ikke lov til å ytre noe negativt til ham.

Frosken er konsekvent.

Jeg kjeftet ikke. Jeg ba han for hans egen og vår del å slutte med denne spammingen. Han vet hvorfor jeg mener det.

Mary Poppins
Skrevet

SMIR har fått hundrevis av råd her inne og uansett hva man sier så tar han ikke imot den hjelpen/rådene han får.

hidi, the scorpion
Skrevet

Frosken er konsekvent.

Jeg kjeftet ikke. Jeg ba han for hans egen og vår del å slutte med denne spammingen. Han vet hvorfor jeg mener det.

Var faktisk enig med Lillemus, jeg....

Gjest Kimmie
Skrevet

SMIR har fått hundrevis av råd her inne og uansett hva man sier så tar han ikke imot den hjelpen/rådene han får.

Jeg vet det. Har vært her en stund selv,men man må aldri gi opp håpet,det kan snu en dag. Men du har sikkert rett,ikke vits i å si det samme om og om igjen.

Skrevet

Det er forskjell på å formidle tydelig til smir når han er destruktiv og helst bør slutte å poste innlegg på dol, og den type innlegg som jeg sa til Lillemus at jeg syntes var unødvendige.

Hun skrev

''"Nei, kan du skjønne hvorfor? En overvektig latsabb med cola og boller som hovedkosthold, som ikke gidder vaske seg og dermed stinker, som konstant klager over at ingen vil ha ham og hvor dumme alle andre er og hvordan alle andre tror at han er (som om noen bryr seg!). Damene burde jo løpe etter en sånn sjarmklump! ;o)''

Gjest Kimmie
Skrevet

Var faktisk enig med Lillemus, jeg....

Jeg synes hun rakket ned på han,hva er vitsen med det da?

Lite kontstuktivt og til hvilken nytte?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Frosken er konsekvent.

Jeg sa ikke at du kjeftet, men at du kritiserte SMIR. Og for ordens skyld, så var jeg enig med Lillemus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...