Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest minnnni
Skrevet

litt vanskeli å forklare denne situasjonen men..er sykelig besatt av en gutt..det styrer hele hverdagen min..har kjent han i4år,og vi har vært fram å tilbake ide årene.jeg er dødsforelska ihan,mens han tenker bare på en ting tror jeg.han vet ikke så mye om følelsene mine da jeg er livredd for å miste han som en venn.ringer han som regel flere ganger om dagen,å hvis han ikke svarer blir jeg helt paranoid å det ødlegger resten av dagen min.flereganger har jeg sagt jeg er syk fra jobb også bare pga det.var også for et år siden innlagt i 1\2år,for hadde mye selvmordstanker.har det fortsatt pga han.jeg klarer ikke slutte å kontakte han.vet at jeg ikke kommer meg noe videre av å holde på sånn,men jeg klarer ikke.hvis vennene mine ber meg ut på byn osv..er jeg rett å slett for deppa.kan vel ikke skylde på han heller det er jo hodet mitt det er noe galtmed.jeg spiser megihjel også.erjeg ute for jeg litt oppmerksomhet,men det hjelper ikk.jeg tenker bare på han.er helt ødelagt.det er vanskeli å forklare.jeg går til pskolog men et hjelper ikke.ser snart ikke noen annen utvei.selv om dette ble litt rart forklart håper jegpå et svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...