Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en kjæreste et par mnd. Dette er en mann jeg har stolt på, siden han også var en barndomsvenn. Jeg er bekymret for om han ikke er frisk, evnt. HIV-smittet, og evnt har smittet meg. Vet ikke om han har tatt en test, har ikke sett noen grunn til å tenke på det før nå. Så et program på tv der en hiv-smittet person var fullstendig dekket av føflekker på overkroppen, de kalte det lesjoner som oppsto i forbindelse med aids. Min kjæreste (nå eks) ser slik ut. Han er også svært tynn og sjelver på hendene. Han har alltid vært tynn, og jeg har aldri sett ham i bar overkropp i ungdommen, så jeg vet ikke om føflekkene har vært der alltid. Et par uker etter at vi ble sammen fikk jeg en voldsom halsinfeksjon, samt et kviseutbrudd i hele ansiktet. Jeg er 47 år og syns det var svært merkelig med alle disse kvisene. Begge deler var voldsomme, jeg blødde bl.a. neseblod mange ganger i løpet av den uken jeg var syk, og hadde store smerter i halsen. Nå er jeg redd for at han kan ha smittet meg med hiv, jeg vet han tilbragte en tid i Afrika i 70-årene og hadde sex med jenter der den gang. Jeg skal selvfølgelig spørre ham, men er jo ikke sikker på et ærlig svar hvis han har unnlatt å si noe i utgangspunktet, derfor spør jeg deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331686-hiv-smitte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...