Gå til innhold

Kan epilator føre til sprengte blodkar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tviler på det, men jeg er ingen ekspert. Unngå åreknuter o.l? Det finnes kremer man kan smøre på, eks den mot blåmerker på apoteket. Men den gjør nok bare at de forsvinner lengre inn i huden, men at de ikke vises. Ellers tror jeg at støttestrømper er et must for alle over 40. Hestekastanje og Grapenol skal styrke blodårene. Tror jeg ble anbefalt Grapenol en gang på balderklinikken, grunnet åreknuter. Så jeg får vel begynne snart...

Om Grapenol:

Meget kraftig antioksiodant utvunnet fra druekjerner.Grapenol inneholder OPC (oligomere proantocyanidiner) som er naturlige polyfenoler og tilhører bioflavonoidene, plantenes fargestoffer. Dette er vitaminliknende stoffer med kraftig antioksidant effekt.OPC har vist seg å ha stabiliserende og styrkende virkning på de små blodårene, og reduserer derved kapillærlekkasje og skjørhet. OPC kan hindre småblødninger / blåmerker i huden og væskeansamling (ødem) i bena.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...