Gå til innhold

Holder ikke ut bivirkningene

Anbefalte innlegg

Gjest Tula 72
Skrevet

Hei igjen. Vil først takke for raskt svar i går. Jeg, som jeg skrev i går, har gått på 5 mg. cipramil i 6 dager før jeg økte til 10 mg. Så lenge jeg gikk på 5 mg. hadde jeg lite bivirkninger. Men nå når jeg økte til 10 mg. synst jeg det er blitt uutholdelig. Har tatt det i 2 dager nå. Jeg er skjelven, har snart ikke kraft igjen i armer og ben (muskelsvakhet), kvalm, dårlig i magen, konstant uro og humørmessig så går det vel knapt an å komme lenger ned i kjelleren enn det jeg er nå. Alt er bare så fryktelig mye verre enn når jeg begynte på de så jeg vurderer å slutte for dette tror jeg ikke at jeg klarer mer. Skal reise på tur på mandag, føler ikke litt for det, men har allerede avbestillt en ferietur og orker ikke skuffe ungene en gang til og det er siste sjanse for tur denne sommeren. Tror du jeg kan slutte på de og se hvordan det går uten en periode? Har spist lite i en mnd. nå, men har fått i meg litt mat hver dag, men nå er det slutt på det og. Igjen håper jeg så inderlig at du kan svare meg på dette. Kan ikke forstå at det skal være normalt å bli dårligere og dårligere, trodde bivirkningene var verst første uken og ikke bli verre og verre i andre uken.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Bivirkningene vil du ha så lenge du er i opptrappingsfasen.Tenk på at de kun er plagsomme - ikke farlige.

Gjest Tula 72
Skrevet

Bivirkningene vil du ha så lenge du er i opptrappingsfasen.Tenk på at de kun er plagsomme - ikke farlige.

Hvor lenge vil bivirkningene vare da? Og igjen, tusen takk for raskt svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...