Gjest personlig spm til deg Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Da jeg leste at du bruker et anonymt nick her inne, ble jeg litt skeptisk til deg.. som om jeg mistet litt tillit også.. hva om du er en som liker å provosere, kansje også oss som sliter psykisk? Eller respekterer du oss på lik linje med mentalt friske? Har egentlig ikke noe med det, men jeg håper at du evt kan avkrefte at det er slik. Jeg må understreke at jeg har stor forståelse for at du ønsker å være anonym, og akkurat det legger jeg meg ikke borti. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har et par ganger skrevet med anonymt nick på psykiatri. Svaret har vært identisk med hva jeg ville svart med fullt navn. Dette kun for å teste ut om responsen blir en annen. Nicket var etter min mening åpenbart, men ingen skjønte det :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har et par ganger skrevet med anonymt nick på psykiatri. Svaret har vært identisk med hva jeg ville svart med fullt navn. Dette kun for å teste ut om responsen blir en annen. Nicket var etter min mening åpenbart, men ingen skjønte det :-) Det er mulig det var så åpenbart, at vi andre trodde det var noen andre som tullet;-) 0 Siter
Gjest Corn flakes Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Det er mulig det var så åpenbart, at vi andre trodde det var noen andre som tullet;-) Ja, husker det var en som kalte seg "nhd", og da trodde jeg det var noen som tullet. Men vet ikke om det er det det siktes til ;-) 0 Siter
Gjest Det tror jeg. Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har et par ganger skrevet med anonymt nick på psykiatri. Svaret har vært identisk med hva jeg ville svart med fullt navn. Dette kun for å teste ut om responsen blir en annen. Nicket var etter min mening åpenbart, men ingen skjønte det :-) Hm, har du ikke også hatt anonymt nick på åpent? Synes jeg kjente igjen arumentasjonen den gangen men:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.