Gå til innhold

NHD

Gjest personlig spm til deg

Anbefalte innlegg

Gjest personlig spm til deg
Skrevet

Da jeg leste at du bruker et anonymt nick her inne, ble jeg litt skeptisk til deg.. som om jeg mistet litt tillit også.. hva om du er en som liker å provosere, kansje også oss som sliter psykisk? Eller respekterer du oss på lik linje med mentalt friske?

Har egentlig ikke noe med det, men jeg håper at du evt kan avkrefte at det er slik. Jeg må understreke at jeg har stor forståelse for at du ønsker å være anonym, og akkurat det legger jeg meg ikke borti.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har et par ganger skrevet med anonymt nick på psykiatri. Svaret har vært identisk med hva jeg ville svart med fullt navn. Dette kun for å teste ut om responsen blir en annen.

Nicket var etter min mening åpenbart, men ingen skjønte det :-)

Skrevet

Jeg har et par ganger skrevet med anonymt nick på psykiatri. Svaret har vært identisk med hva jeg ville svart med fullt navn. Dette kun for å teste ut om responsen blir en annen.

Det er mulig det var så åpenbart, at vi andre trodde det var noen andre som tullet;-)

Gjest Corn flakes
Skrevet

Det er mulig det var så åpenbart, at vi andre trodde det var noen andre som tullet;-)

Ja, husker det var en som kalte seg "nhd", og da trodde jeg det var noen som tullet. Men vet ikke om det er det det siktes til ;-)

Gjest Det tror jeg.
Skrevet

Hm, har du ikke også hatt anonymt nick på åpent?

Synes jeg kjente igjen arumentasjonen den gangen men:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...