Gå til innhold

Slutte å rense?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

20

• Colette

13

• kaffepiken

7

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Rens er jo en type ansiktssåpe. Bare mildere og mer beregnet for ansiktshud enn det dusj-/kroppssåpe er.

Men hvis du føler deg best med det så for all del ;O)

Jeg sparer hvertfall litt penger på å bruke bare vann... Men hvordan det går med rynkene vil kun tiden vise ;-)

candyqueen_83

Vet du hva? Jeg har ikke orket enda pga av varmen som har vært:-) Men det kommer:-) Jeg har både concealers, foundations, blushers and eyeshadows:-) Med tilhørende koster:-)

Hehe:O) Lykke til med prøving da :o) Er øyenskyggene også i sånne små bokser? Ikke sikker på om jeg har bestilt det derfra.

Annonse

Gjest tjing

Jeg kunne ikke tenke meg å bruke bare vann. Jeg bruker "Private area - daily fresh" Og jeg sørger alltid for å ha en i reserve:-)

Jeg kunne ikke annet enn å le godt når jeg leste slagordene de brukte i lanseringen av det produktet du bruker og noen tilleggsprodukter de har :)

- Bar mus, mer sus!

- Big tufs eller no rufs?

- Duft godt og føl deg hot!

Jeg kunne ikke annet enn å le godt når jeg leste slagordene de brukte i lanseringen av det produktet du bruker og noen tilleggsprodukter de har :)

- Bar mus, mer sus!

- Big tufs eller no rufs?

- Duft godt og føl deg hot!

Ok:-) Den var ny for meg:-)) Men produktene er ok de:-)

Jo, jeg har ikke noe imot å vaske ansiktet og jeg gjør det jeg også, men uten ansiktsrens :-)

Det er nok bare det at jeg har erfart flere ganger (med ulike produkter) at huden min ikke har godt av så mye rensing og derfor stiller jeg spørsmål ved hvor bra det er og om huden har godt av så mye såpestoffer eller hva de nå inneholder. Kan ikke vann og bittelitt såpe gjøre samme nytten? Men om det funker for andre, så er det selvfølgelig fint :-)

''derfor stiller jeg spørsmål ved hvor bra det er og om huden har godt av så mye såpestoffer eller hva de nå inneholder. Kan ikke vann og bittelitt såpe gjøre samme nytten?''

Helt enig! Er ikke huden til en viss grad selvrensende da? Husker det ble sagt da Snuppa her var baby at man ikke skulle vaske små babyjenter mellom kjønnsleppene for det var et selvrensende sted.

''derfor stiller jeg spørsmål ved hvor bra det er og om huden har godt av så mye såpestoffer eller hva de nå inneholder. Kan ikke vann og bittelitt såpe gjøre samme nytten?''

Helt enig! Er ikke huden til en viss grad selvrensende da? Husker det ble sagt da Snuppa her var baby at man ikke skulle vaske små babyjenter mellom kjønnsleppene for det var et selvrensende sted.

''Er ikke huden til en viss grad selvrensende da?''

Jeg har alltid tenkt det, at huden stort sett renser seg selv. Og så har jeg hørt at hvis man overdriver vaskingen kan huden begynne å produsere ekstra mye talg for å kompensere, men jeg har jo egentlig ikke peiling da og det innrømmer jeg glatt :-)

Annonse

candyqueen_83

Ja, alt er i små prøvebokser. Jeg gleder meg til å prøve dem når jeg orker, og ikke glinser av svette fra morgen til kveld:-)

Da må jeg bestille noen øyenskygger derfra og :o) De jeg har er i poser fra andre steder, men jeg liker de små boksene best. Sender en ny bestilling nå jeg. Hehe :o)

Kjøpte den intimsåpa i dag. Ikke prøvd den, men den lukter veldig godt syns jeg :o)

candyqueen_83

Jeg har alltid tenkt det, at huden stort sett renser seg selv. Og så har jeg hørt at hvis man overdriver vaskingen kan huden begynne å produsere ekstra mye talg for å kompensere, men jeg har jo egentlig ikke peiling da og det innrømmer jeg glatt :-)

Så dere dusjer vel uten dusjsåpe og da tenker jeg. Vasker dere kun med vann. Huden i ansiktet er ikke mer selvrensende enn huden på kroppen.

Mary Poppins

For meg er det ikke aktuelt å ikke rense huden ettersom jeg bruker rouge og bronzepudder hver dag. Du sier du ikke bruker sminke og da er kanskje det ikke like nødvendig å rense huden med annet enn vann. Men personlig ville jeg ikke følt meg ren nok med bare vann. Jeg vasker jo også kroppen med såpe så det er naturlig for meg at ansiktet får samme behandling.

Du sier du bruker Mary Kay ansiktsrens - jeg er ikke spesielt imponert over Mary Lay produktene så jeg ville prøvd noe annet om jeg var deg. Men igjen, om du trives best med å bare bruke vann så gjør du det :-)

Da må jeg bestille noen øyenskygger derfra og :o) De jeg har er i poser fra andre steder, men jeg liker de små boksene best. Sender en ny bestilling nå jeg. Hehe :o)

Kjøpte den intimsåpa i dag. Ikke prøvd den, men den lukter veldig godt syns jeg :o)

Jeg bestilte først fra noe som heter Earthglo, og de sendte med en haug med slike poser - helt uten at jeg betalte for det. Jeg har prøvd Earthglo, og synes det fungerer bra. Så det blir spennede å se om Everydayminerals er enda bedre:-) Uansett så er begge stedene råbillige, og jeg fikk mye for en hundrelapp. Disse små boksene koster jo ikke mer enn 5 kr, eller noe slikt.

Det blir spennede å høre om du liker den intimsåpa. Helt enig med deg i at den lukter kjempegodt! Så jeg liker den i hvert fall, og bruker den hver dag, uten problemer :-)

Har hørt akkurat det samme som deg - også når det gjelder håret. Så da er det sikkert rett vet du. ;o)

Så dere dusjer vel uten dusjsåpe og da tenker jeg. Vasker dere kun med vann. Huden i ansiktet er ikke mer selvrensende enn huden på kroppen.

Vasker jo huden i ansiktet med en såpe på samme måte som jeg vasker resten av kroppen i dusjen da. Fjeset vaskes også hver morgen om jeg ikke dusjer da. Men veldige ritualer med rens og masse produkter gjør jeg ikke.

candyqueen_83

Vasker jo huden i ansiktet med en såpe på samme måte som jeg vasker resten av kroppen i dusjen da. Fjeset vaskes også hver morgen om jeg ikke dusjer da. Men veldige ritualer med rens og masse produkter gjør jeg ikke.

Men jeg mener jo bare en såpe/rens beregnet for ansikt da. Ikke bra for alle å bruke samme såpe på kropp og i ansikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...