Gå til innhold

Slutte å rense?

Anbefalte innlegg

Men jeg mener jo bare en såpe/rens beregnet for ansikt da. Ikke bra for alle å bruke samme såpe på kropp og i ansikt.

Ja, det er jo bare det:-) Man benytter et produkt som er spesielt beregnet for rengjøring av ansiktet. Når jeg tenker meg om så er det ikke få produkter jeg bruker for å bli ren og pen hver morgen:

1) Renser ansiktet med renseprodukt.

2) Pusser tennene med tannpasta

3) Går i dusjen og vasker meg med dusjsåpe, shampo og intimsåpe

4) Tørker meg og smører meg inn med bodylotion

5) Tar på deodorant

6) Smører ansiktet med ansiktskrem og øynene med øyekrem

7) Påfører sminke (mascara, kajal, øyenskygge og rouge)

8) Tar et eller annet gelprodukt i håret.

Er det noe jeg har glemt tro? Ikke rart at jeg ofte nesten kommer for sent på jobben kanskje:-)

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

20

• Colette

13

• kaffepiken

7

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Ja, det er jo bare det:-) Man benytter et produkt som er spesielt beregnet for rengjøring av ansiktet. Når jeg tenker meg om så er det ikke få produkter jeg bruker for å bli ren og pen hver morgen:

1) Renser ansiktet med renseprodukt.

2) Pusser tennene med tannpasta

3) Går i dusjen og vasker meg med dusjsåpe, shampo og intimsåpe

4) Tørker meg og smører meg inn med bodylotion

5) Tar på deodorant

6) Smører ansiktet med ansiktskrem og øynene med øyekrem

7) Påfører sminke (mascara, kajal, øyenskygge og rouge)

8) Tar et eller annet gelprodukt i håret.

Er det noe jeg har glemt tro? Ikke rart at jeg ofte nesten kommer for sent på jobben kanskje:-)

Hehe.. Man bruker ofte flere produkter enn man er klar over :o) Jeg bruker en del jeg også. Men har fri på dagtid da så det går ikke utover jobben ;O)

Hehe.. Man bruker ofte flere produkter enn man er klar over :o) Jeg bruker en del jeg også. Men har fri på dagtid da så det går ikke utover jobben ;O)

Enda så tror jeg ikke at jeg bruker unormalt mye produkter? Det finnes sikkert de som bruker både mer og mindre, vil jeg tro :-) Men for et styr...som jeg ikke klarer meg uten:-)

candyqueen_83

Enda så tror jeg ikke at jeg bruker unormalt mye produkter? Det finnes sikkert de som bruker både mer og mindre, vil jeg tro :-) Men for et styr...som jeg ikke klarer meg uten:-)

Nei, det hørtes ganske normalt ut :o)

Jeg bruker rensemelk, og toner i ansiktet, shampo, balsam, dusjsåpe, fuktighetskrem, solkrem, mineralfoundation, blush, eyeliner og mascara :o)

Nei, det hørtes ganske normalt ut :o)

Jeg bruker rensemelk, og toner i ansiktet, shampo, balsam, dusjsåpe, fuktighetskrem, solkrem, mineralfoundation, blush, eyeliner og mascara :o)

Jeg tror du glemte tannpasta og deodorant:-) For det er jeg helt sikker på at du bruker:-) Og håndsåpe:-)

Annonse

Bruker ikke så lang tid da :o) 40 minutter. Hehe

Det er vel noe ala det jeg bruker. Men hvis jeg skal begynne med mineralsminke hver morgen i tillegg, så innbiller jeg meg at det tar i hvert fall 10 min. til:-) Men jeg jobber bare sammen med mannfolk som går i den samme arbeidsdressen hver dag, og kanskje ikke kommer rett fra dusjen hver morgen heller. Så det har kun med mitt eget behov å gjøre- og er ikke en standard som forventes i jobbmiljøet mitt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...