Gjest liker meg ofte best alene Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Er det unormalt å snakke stille med seg selv og le? Når jeg er alene gjør jeg av og til det og jeg synes det er veldig koselig for meg selv. Jeg kan gjenta morsomme situasjoner for meg selv og jeg fantaserer at personen jeg tøyset og hadde det hyggelig med er der. I dag opplevde jeg plutselig en nabo som oppdaget meg. Personen hadde kommet inn i gangen. Vi kjenner hverandre veldig godt så dette er derfor i orden. Dette følte jeg som svært pinlig. Jeg lo og pratet litt stillt for meg selv og plutselig så jeg naboen som sto der. Vedkommnde smilte litt og begynte bare å snakke vanlig. Hva må ikke vedkommende tro om meg nå? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Skaff deg et kjæledyr,- da er det i alle fall "lov" å snakke :-) 0 Siter
FGT Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Jeg prater mye med meg selv, og du kan også kalle det å meditere høyt. Tror mange burde være flinkere til det, men det er hvist ikke alle dette ligger for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.