Gå til innhold

Unormalt?

Gjest liker meg ofte best alene

Anbefalte innlegg

Gjest liker meg ofte best alene
Skrevet

Er det unormalt å snakke stille med seg selv og le?

Når jeg er alene gjør jeg av og til det og jeg synes det er veldig koselig for meg selv. Jeg kan gjenta morsomme situasjoner for meg selv og jeg fantaserer at personen jeg tøyset og hadde det hyggelig med er der. I dag opplevde jeg plutselig en nabo som oppdaget meg. Personen hadde kommet inn i gangen. Vi kjenner hverandre veldig godt så dette er derfor i orden. Dette følte jeg som svært pinlig. Jeg lo og pratet litt stillt for meg selv og plutselig så jeg naboen som sto der. Vedkommnde smilte litt og begynte bare å snakke vanlig. Hva må ikke vedkommende tro om meg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg et kjæledyr,- da er det i alle fall "lov" å snakke :-)

Skrevet

Jeg prater mye med meg selv, og du kan også kalle det å meditere høyt. Tror mange burde være flinkere til det, men det er hvist ikke alle dette ligger for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...