Gjest annonymia Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Etter en periode med veldig lite søvn og mye aktivitet har jeg nå blitt veldig sliten. Er bipolar. Lurer på om dette er vanlig slitenhet: Sover og sover, sov fra klokka 13 til 18 i ettermiddag. Har veldig lite energi, helt slapp og orker ingenting. Vet heller ikke helt vitsen med å gjøre noe. Tempoet har gått fra veldig fort til å bli svært treg, både i tankegang og ellers. Men har ikke sånne andre typiske dep. symptomer. Er ikke suicidal, kan smile (hvis jeg orker). Er dette en begynnende depresjon? Er bipolare depresjoner annerledes enn andre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Hvil og sov i e uke. Om du ikke er klart bedre da, kan det være en depresjon. 0 Siter
Gjest annonymia Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Hvil og sov i e uke. Om du ikke er klart bedre da, kan det være en depresjon. Takk for det. Har hatt en "episode" igjen. Blandet. Ikke så rart jeg er sliten når jeg tenker på hvordan jeg har vært. En slik periode trenger vel ikke alltid å gli over i en depresjon? Grøsser bare ved tanken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.