Gå til innhold

En form for depresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest annonymia
Skrevet

Etter en periode med veldig lite søvn og mye aktivitet har jeg nå blitt veldig sliten. Er bipolar.

Lurer på om dette er vanlig slitenhet: Sover og sover, sov fra klokka 13 til 18 i ettermiddag. Har veldig lite energi, helt slapp og orker ingenting. Vet heller ikke helt vitsen med å gjøre noe. Tempoet har gått fra veldig fort til å bli svært treg, både i tankegang og ellers.

Men har ikke sånne andre typiske dep. symptomer. Er ikke suicidal, kan smile (hvis jeg orker).

Er dette en begynnende depresjon? Er bipolare depresjoner annerledes enn andre?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvil og sov i e uke. Om du ikke er klart bedre da, kan det være en depresjon.

Gjest annonymia
Skrevet

Hvil og sov i e uke. Om du ikke er klart bedre da, kan det være en depresjon.

Takk for det. Har hatt en "episode" igjen. Blandet. Ikke så rart jeg er sliten når jeg tenker på hvordan jeg har vært.

En slik periode trenger vel ikke alltid å gli over i en depresjon? Grøsser bare ved tanken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...