Gå til innhold

Drittlei, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest annonymia

Gledet meg til en (KUN EN) dag hjemme for meg selv. Nå sitter det 5 mennesker utenfor her og forventer at jeg er sosial. Hjelpe meg, hva gjør man for å få fred??

JA, vet det er et luxusproblem og vel så det, men jeg skulle jo liksom hvile nå da !! Det blir vel ikke før jeg finner det siste hvilested virker det som.

Det er vel bare å klistre på et smil og stå på til jeg ligger der igjen. Kanskje jeg bør drikke meg full så blir jo alt mere hyggelig :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331779-drittlei-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mallet

Neste gang du har en ledig dag annonserer du høyt og tydelig for alle som kunne tenkes å ville komme på besøk hvor mye du gleder deg til en frikveld helt for deg selv der du bare kan slappe av og lese bok eller hva du nå liker å gjøre. Mal ut om hvor deilig det er å bare være helt alene en gang iblant. Så skjønner de at du ikke har lyst på besøk akkurat den dagen :)

hidi, the scorpion

Neste gang du har en ledig dag annonserer du høyt og tydelig for alle som kunne tenkes å ville komme på besøk hvor mye du gleder deg til en frikveld helt for deg selv der du bare kan slappe av og lese bok eller hva du nå liker å gjøre. Mal ut om hvor deilig det er å bare være helt alene en gang iblant. Så skjønner de at du ikke har lyst på besøk akkurat den dagen :)

Via tankene da....;))))

Annonse

Endelig fred :-). Nå skal jeg låse alle dører, slukke lyset og legge meg under senga. Der skal jeg ligge og skjelve i noen dager!!! Nåde dere om dere forstyrrer meg :////

Trøst deg med at det sikkert hadde vært mye verre om du slet med ensomhetsfølese - og ingen var der:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...