Gå til innhold

Tegn på missed abortion?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En MA gir nødvendigvis ingen symptomer. Fosteranlegget går til grunne uten at kroppen "skjønner" det. Jeg har selv hatt en MA. Jeg var til to ultralyder for å sjekke hjertelyd (som ikke var der) og tok blodprøve for å måle HCG (som viste seg å være dalende).

Håper du har det bra, og at det bare er alminnelige gravidbekymringer du har. Jeg hadde en ma i vinter, jeg begynte først å blø to uker etter at embryo var gått til grunne. Jeg hadde en fornemmelse i kroppen av at noe ikke var som det skulle være, men i prinsippet er det umulig å forutsi, da kroppen ikke gir de "normale" symptomer på abort i tilfelle av ma. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...