Gå til innhold

God sex

Anbefalte innlegg

Gjest gad i mynona

Jeg traff en mann for noen uker siden på nettet. Vi møttes og jeg ble med han hjem og overnattet der. Han er mye yngre enn jeg og det var aldri meningen at dette skulle bli til noe.

Jeg reiste på ferie og da mailet han til meg. Bare noen hyggelige ord om hvordan jeg hadde det, og jeg svarte like hyggelig tilbake. Senere mailet vi litt hvor han sa at vi gjerne kunne treffes når jeg var tilbake.

Jeg har vært hjemme noen dager og fått SMS hvor han spør om hvordan jeg har det og om jeg er hjemme. Jeg svarte som sant er at jeg er hjemme, men har en heftig forkjølelse og influensa. Da får jeg tilbake en god bedring melding og klemmer.....

Jeg traff så en mann på nettet og vi møttes før helgen. Han er mye eldre enn meg, men ellers har vi like interesser og livssyn. Vi var enige om at det var kjemi imellom oss og han sa at han ville invitere meg på middag nest uke når han er hjemme igjen. Han reiser mye i forbindelse med jobb og det gjør jeg også. Han var nesten på vei til flyet da jeg traff han. Han sa at han ville sende meg SMS når han kommer hjem over helgen og da kunne vi bestemme nærmere. Jeg har ikke hørt noe fra han enda, men forventer det heller ikke. Vi satt og pratet litt over en time, og ga så hverandre god klem.

Han er en mann som jeg kan tenke meg å satse på selvom jeg ser aldersforskjellen som en ulempe. Jeg vil ta tid til å bli kjent med han og finne ut om vi matcher. Jeg vil ikke til sengs med han med engang. Jeg tiltrekkes av hans utdannelse, klokhet og stilling, ikke nødvendigvis sexuelt selvom han ser godt ut.

Jeg er derfor helt forvirret nå. Skal jeg gi fra meg tanken å møte den første mannen jeg skrev om fordi jeg er i startfasen å date en annen mann, eller skal jeg møte han for en deilig, god sex slik som sist. Jeg er ikke i et forhold og det ville da ikke være utroskap.

Jeg innrømmer gjerne at jeg trenger en heftig sex nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331830-god-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...