Gå til innhold

Når burde jeg se en spesialist?

Anbefalte innlegg

Gjest Diggedalt

Har angst, men noen ganger er den "kurert" noen ganger ikke. Greia er at jeg føler på meg at jeg klarer å komme over angsten selv og sier til meg at det ville være bedere å komme over det på egen hånd en å få hjelp. Siden vis jeg klarte det helt selv ville bli kvit det helt! men er dette mit ego eller angst for å få hjelp? Synes du jeg burte ringe min lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331844-n%C3%A5r-burde-jeg-se-en-spesialist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du snakket med fastlege om det da?

Kanskje ikke et direkte svar på det du spør om, men dette har nhd skrevet, og så kan du prøve å vurdere selv utfra det?:

''Sykdom gir subjektiv ubehag/smerte/sykdomsfølelse og/eller nedsatt funksjon i utdanning/arbeid, sosialt ig i familielivet.

Vanligvis vet vi selv at vi er syke, men noen ganger mangler sykdomsfølelsen og -forståelsen.''

Gjest xbellax

Vel den er jo ikek kurert om den kommer tilbake. Det er en flott innstilling du har om å ønske å takle ansgten selv, dog i blant må man også ha innsikt (og mot) nok til å innse at man trenger hjelp. Du kan kaste bort år på å bale med dette selv, eller du kan gå til noen som er eksperter på angst og få god hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...