Gå til innhold

Panikkangst, GAD og sosialangst

Anbefalte innlegg

Gjest karina01

Jeg har hatt generalisert angst så lenge jeg kan huske. Men for 9 mnd siden fikk jeg flere langvarige panikkanfall som har gjort at jeg fullstendig har mistet mitt gamle liv med jobb, venner og bilkjøring. Det var under kjøring jeg fikk anfall med puls rundt 180 i opptil 40 minutter. Det endte med at jeg ikke torde gå utenfor døren av redsel for å dø. Jeg fikk Cipralex og Tolvon for å sove på.Det viste seg etterhvert gjennom serumsmålinger at kroppen min skiller ut psykofarmaka veldig fort. Men etter 4 måneder syntes jeg angsten lettet noe. Så oppdager jeg at jeg fikk veldig mye blå flekker og det kommer av Cipralex. Denne ble da seponert selvom jeg fikk inntrykk av at denne bivirkningen ikke var farlig. Etter det har jeg stått på stedet hvil. Jeg er blitt anbefalt å prøve Trilafon, men er skeptisk. Dette fordi jeg har tendenser til takykardi og ekstraslag. Det jeg lurer på er om det er farlig å begynne med Cipralex igjen. Jeg får liksom ikke noe konkret svar fra legen min. Alle blodprøver var normale, men allikevel hadde jeg mye blåflekker. Et blodkar sprengtes også inni øyet. Jeg føler at jeg ikke har noe liv lenger. På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331890-panikkangst-gad-og-sosialangst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...