Gå til innhold

Hormonell hodepine

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest MedicNerd

I og med at hodepinen vedvarer i 14 dager, tror jeg bruk av migrenemedisin vil være ugunstig med tanke på at man kan utvikle medikamentutløst hodepine. Jeg vil absolutt anbefale deg å forsøke akupunktur. Kiropraktor hjelper mange med migrene.

Jeg er ellers usikker på om det er noe hormontabletter du kan bruke. Hør med legen din evt.

Håper du finner ut noe så du blir bedre, for dette må jo være veldig slitsomt for deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331897-hormonell-hodepine/#findComment-2793643
Del på andre sider

Gjest Blir gaaaaal

I og med at hodepinen vedvarer i 14 dager, tror jeg bruk av migrenemedisin vil være ugunstig med tanke på at man kan utvikle medikamentutløst hodepine. Jeg vil absolutt anbefale deg å forsøke akupunktur. Kiropraktor hjelper mange med migrene.

Jeg er ellers usikker på om det er noe hormontabletter du kan bruke. Hør med legen din evt.

Håper du finner ut noe så du blir bedre, for dette må jo være veldig slitsomt for deg!

Rart at du nevne det:) Bor langt fra Oslo. Men har faktisk snakket med Balderklinikken for noen uker siden og skal dit i høstferien. Gleder meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331897-hormonell-hodepine/#findComment-2795648
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...