Gå til innhold

Hva tror dere er best?

Anbefalte innlegg

Gjest føler meg presset

Jeg skal liksom være morsom i en revy og er deprimert, tror jeg. Merker jeg greier ikke å være morsom, jeg blir spydig, sarkastisk og synes selv jeg er lite morsom, samme hvor mye jeg anstrenger meg for å prøve.

Merker det samme her inne også. Alle forsøk på å være hyggelig ender med at jeg blir spydig. Hater mennesker akkurat nå, er lei av dem. Hvordan kan jeg da ha et ekte smil?

Har "lært" at en depresjon motvirkes best av å gjøre positive ting, holde normal døgnrytme osv. Men når alt tapper meg for krefter, jeg blir mere sliten av ALT. Hva gjør jeg da? Skal jeg kutte hele revyen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/331913-hva-tror-dere-er-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Du skal lytte til kroppen din og ta signalene den gir deg på alvor. Dersom du har hatt en depresjon før kjenner du symptomene. Som du sier, en depresjon trenger motvekt men i blant er ikke motvekt (aktivitet, venner, bøker, osv) nok, iblant trenger man hjelp iform av samtaler med behandler og event medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...