Gå til innhold

Kom tre ganger

Anbefalte innlegg

Gjest visste jeg ikke
Skrevet

Hadde telefon sex med kjæresten (mann) og han kom tre ganger, med noen minutters mellomrom..Er det mulig for menn? trodde ikke det jeg så fikk litt sjokk..

Fortsetter under...

Gjest bikku
Skrevet

Pr telefon kan man klare det meste, jeg ville ikke ha forventet samme prestasjon i RL...

Skrevet

Pr telefon kan man klare det meste, jeg ville ikke ha forventet samme prestasjon i RL...

Hehe

*signerer*

Mary Poppins
Skrevet

Hehe veldig sant!

Skrevet

*lol*

:o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

He he. Sant nok:-)

Annonse

Gjest Aktivar
Skrevet

Hei, kanskje han tenkte på en annen en deg... og av den grunn kom han så hyppig? Iallfall virker det litt mistenkelig at han kom tre ganger etter hverandre når du IKKE var i samme rom som han... Kanskje du skal ta dette opp med ham?

Skrevet

Hei, kanskje han tenkte på en annen en deg... og av den grunn kom han så hyppig? Iallfall virker det litt mistenkelig at han kom tre ganger etter hverandre når du IKKE var i samme rom som han... Kanskje du skal ta dette opp med ham?

Eller kanskje han bare syntes det var en ny og veldig spennende situasjon som pirret ham litt ekstra? Ting mà jo ikke alltid gà dritt. :-)

Skrevet

Iallfall ikke med d e n kona!! :)

Skrevet

Hvor lang tid som er minimum mellomrom mellom to orgasmer for menn vet jeg ikke, men jeg lurer på hva som eventuelt ville være vitsen i å fake serieorgasme...? Det ville jo isåfall holdt med én gang, mener jeg.

• 2 uker senere...
Gjest Joda, lar seg gjøre det
Skrevet

Nok ikke vanlig, men jo, det lar seg gjøre.

Jeg ronket min mann til orgasme, med sædutløsning, tre ganger her en kveld.

Han er godt voksen og har ikke opplevd dette før.

Det er utrolig hvor mye spennende det går "å finne" i sex :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...