Gå til innhold

Frustrerende..har aldri hatt orgasme.

Anbefalte innlegg

Gjest anonymt forslag

Har dere prøvd en kveld/en helg hvor dere bare kjærtegner hverandres kropper, uten å ha sex eller berøre kjønnsorganene? For noen kan det hjelpe.

Jeg har lest tråden, og noe jeg savner er anal stimulering. Har dere prøvd det? Jeg fikk mine første orgasmer på den måten, tok noen år før jeg klarte det på "vanlig måte".

Til slutt vil jeg anbefale deg å bruke penger på sexolog i stedet for sexleketøy, i alle fall hvis du allerede har prøvd det.

Har du søkt litt rundt på nettet for å finne bilder som pirrer deg? Det kan fortelle mer om hva du tenner på.

Fortsetter under...

Har du noen gang prøvd med litt hard stråle på dusjen mot klitoris? Dette er nok en litt hardhendt håndtering, men det fungerer for meg (og for mange andre også vet jeg)

hei.Har prøvd det og ja,det kommer en kriblende følelse,men aldri noe mer...

Har dere prøvd en kveld/en helg hvor dere bare kjærtegner hverandres kropper, uten å ha sex eller berøre kjønnsorganene? For noen kan det hjelpe.

Jeg har lest tråden, og noe jeg savner er anal stimulering. Har dere prøvd det? Jeg fikk mine første orgasmer på den måten, tok noen år før jeg klarte det på "vanlig måte".

Til slutt vil jeg anbefale deg å bruke penger på sexolog i stedet for sexleketøy, i alle fall hvis du allerede har prøvd det.

Har du søkt litt rundt på nettet for å finne bilder som pirrer deg? Det kan fortelle mer om hva du tenner på.

nei analt er ikke aktuelt...selv om han sier at det er godt og man ikke vet før man har prøvd,selv om han har sex med menn på den måten vil det ikke si at jeg liker det.Men for å være helt ærlig så har jeg aldri prøvd spy/goldenshowers/poosex heller men er ikke interissert i å prøve heller.Rompa er for meg kun til og gå på do med.Det finnes ikke noe mer turn off enn akkurat det.Da får je heller prøve alt annet...

Hvordan står det til med brystvortene dine? Følsomme?

Jeg hadde det som deg i mange år. Men nå kan jeg komme bare ved å stimulere brystvortene mens han er inne i meg. Og når ørst en orgasme har kommet, så kommer de trillende på rad og rekke hele gjengen. Men uansett... hverken g-punkt eller klitorisstimulering hjalp tidligere. Verken alene, med leketøy eller sammen med partner.

Etter en del år, klarte jeg det på egenhånd med hånddusjen og de siste årene sammen med min partner nå, så kommer orgasmene som sagt trillende på en snor, men jeg kommer faktisk lettest ved stimulering av brystvortene når han er i meg.... Som i går kveld... kom sikkert 15 ganger. Og når jeg først har fått en, kan et pust i nakken også faktisk være nok. Hele kroppen blir ekstremt følsom og jeg kommer fort.

hmmm...jeg har ikke så følsomme brystvorter så vet ikke om det vil fungere like bra på meg som på deg.

men jeg skal forsøke alt.Takk for tipset:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...