Gå til innhold

Pludring på psykiatriforum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lalala land

Ikke godt for psykiatrien, at noen tror mer på Jesus enn på dere;)

Tar den;)

Du, hidi, ha litt innsikt. Å kapre en tråd som handler om noe helt annet enn tro, TRENING faktisk, som dere begynner å preike om tro, død og selvmord i syntes jeg er utrolig respektløst all den tid det finnes så mange andre fora her dere kan preike i.

hidi, the scorpion

Du, hidi, ha litt innsikt. Å kapre en tråd som handler om noe helt annet enn tro, TRENING faktisk, som dere begynner å preike om tro, død og selvmord i syntes jeg er utrolig respektløst all den tid det finnes så mange andre fora her dere kan preike i.

Svarer på de "hundre siste", og vet ikke alltid hvilken forum det er!

Kanskje god idè å skille det ut, som mange har sagt....

Annonse

Gjest Kimmie

Noen ganger tar det overhånd. Ikke vondt ment ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...