Gjest anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Hei.. Jeg har en veldig flau opplevelse, var full og hadde sex og jeg hadde mensen men hadde glemt å ta ut tampongen, merket det ikke da jeg var veldig full, 2 dager senere fikk jeg en illuktene utflod og kjøpte soppmiddel, tok dette i 3 dager og følte det var noe veldig galt, smerter i underlivet og det luktet råttent, når jeg dusjet , kjente jeg oppi vagina og følte en tampong... dro den ut og den var brun og luktet råttent.. jeg har ikke turt å gå til lege og lurer på om det er farlig, jeg har litt smerter i ryggen og i underlivet, men tørr ikke gå til legen, hva skal jeg gjøre=??? Hilsen en frustrert 30 åring 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Du skal gå til legen! Jeg er litt eldre enn deg, og vi ble alltid skremt med "tampongsyken" - som kunne inntreffe hvis man gikk for lenge med tampongen. Det kan være en infeksjon, og du skal gå til legen for å få vurdert om du trenger medisinsk behandling. Det er ikke legens sak å være fordømmende eller spørre hva som har skjedd. Du bare forteller at du har glemt en tampong i et par dager, og nå har dette ubehaget. Så vurderer legen hva som skal gjøres med saken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.