Gå til innhold

operasjon av tunge øyelokk

Anbefalte innlegg

Er det noen andre inne her som nylig har gjort dette? Jeg gjorde det for en uke siden og tenkte det hadde vært greit å dele litt erfaringer med andre inne her som evt har gjort det. Ble litt av en forandring ihvertfall!, skal bli spennende å se det endelige resultatet. Har noen spørsmål, så om noen gidder å svare meg hadde det vært topp!

Hvor tidlig begynte dere med make up igjen? Hadde vært greit å kunne dekke det til med en lett consealer og evt fått på seg litt mascara igjen, men vil ikke gjøre det for tidlig. Kirurgene sier litt forskjellig.

Hvor lenge sov dere med hodet hevet?

Jeg liker veldig godt å sove på siden, dette vil jo gjøre at jeg presser en del på arret, så jeg har ikke turt det enda. Når kan man gjøre det tro?

Har noen erfaring med en gele som skal hjelpe mot arr som heter Kelo Cote scar gel?

Håper det er noen her inne som kan chatte litt med meg/svare på noen spørsmål!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332039-operasjon-av-tunge-%C3%B8yelokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...