Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en 28-år gammel gutt som har vært i et forhold nå i 3,5 år. Men er det noe som mangler i forholdet så er det sex. Vi har nesten aldri sex noe lengre (maks 1 gang i måneden). Dette tærer på forholdet veldig, og jeg begynner å bli usikker på om dette holder. Hadde det vært opp til meg så ville det blitt minst 3 ganger for uken.

Unnskyldningene som kommer er alltid de samme (trett, feil tidspunkt, hjelper ikke til hjemme, stress osv) Nå har vi akkurat kommet hjem fra ferie i 14 dager der vi kunne sovet så lenge vi ville, ikke vasket eller laget mat selv, ikke noe stress, bare slappe av og nyte livet. Men resulterte dette i sex?? Selvfølgelig ikke. Men nye unnskyldinger kom frem. Så jeg tror ikke på unnskyldningene. Det jeg tror er problemet er at hun ikke tenner på meg noe lengre. Enkelt og greit.

Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å redde forholdet? Og når vi er på to så forskjellige planeter når det gjelder sex, er det mulig å ha et normalt forhold?

Ikke foreslå en samtale med dama for det er prøvd flere ganger uten at det hjelper. Svaret er det samme: altså at hun tenner på meg, men har ikke behov for så "mye" sex.

Fortsetter under...

Gjest Good luck...

Hei, jeg synes du skal spørre henne om dette. Ikke si at du må ha sex minst 3 ganger i uken -- d e t kan få deg til å høres veldig sexfiksert ut. Det vanlige er vel at det er kvinner som ikke kan få nok sex, men i dette tilfellet er det altså en gutt. Ja, ja. Lykke til!

srp1365380487

Dette er vel ett av de vanligste konfliktområdene som fins...og du kan ha rett i din konklusjon, at hun ikke tenner og bare finner på nye grunner for å holde deg på avstand.

Det er vel ikke mye grunn til å tro det blir bedre? Ser du for deg et helt liv i et forhold er ders behov er så ulike? f eks, tenker hun at "når du har lyst for ofte, så er det ditt problem" eller syns hun selv også at det kunne ha vært deilig å FÅ lyst litt oftere? For det er vesentlig at den som sjeldnere ønsker sex likevel har "lyst til å få lyst" - da går det an å arbeide med det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...