Gå til innhold

hvordan sier jeg dette til han?

Anbefalte innlegg

Gjest svanhjilsen

hvordan sier jeg dette til han??

Typen min er veldig bra fyr, kjekk og alt, snill og super. Eneste liten ting som kan irritere meg innimellom er hvis han tuller på en speseill måte, da hever han stemmen og får sånne feminie fakter...Det er jo bare tull , men jeg syns det erlitt turn off. Hvordan skal jeg si det til han? Helt latterlig teit, men må bare få han til så slutte. Han er en super kar ellers, så vil ikke at dette skal gjøre at jeg dropper han. Man merker ikke det på han til daglig sånn ute blandt folk, men han har en tendes til å være litt sånn av og til alene med meg. Hvordan løser jeg dette på en bra måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332070-hvordan-sier-jeg-dette-til-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det på en vennlig måte, omtrent som her.

Velg en vinkling som går på at for deg er det ikke så OK at han gjør det. Ikke på at det er feil generelt. Vær minst mulig detaljert om hvorfor du ikke liker det.

Da får det du sier mer preg av en anmodning om en tjeneste enn en anklage om at det er noe galt med ham.

mvh

Helt enig.Det er nok den beste måten å gjøre det på :)

Lykke til!

Min kjæreste gjorde også det.

Jeg begynte å grøsse, tydelig, når han gjorde det. Da innså han at det ikke var noe jeg syntes var så deilig, for å si det sånn.

Hender han gjør det nå også, da sier jeg bare.."Det der kler deg ikke", eller bare...."EKKELT"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...