Gå til innhold

Han kommer kun bakfra

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym seff

Meg og kjæresten har prøvd "de fleste" stillinger, men han kommer bare i enkelte stillinger. Han har ikke sjans til å komme med meg øverst. Det har hendt han har kommet i misjonærstillingen, men ellers er det stort sett bakfra som funker. Det er forsåvidt ok, men plager meg litt også siden jeg ikke liker denne stillingen spes godt. Synes den er "så kald" og lite intim. Dessuten synes jeg den er litt vond siden han kommer så langt inn i meg.

Allikevel ender vi alltid opp med denne stillingen slik at han skal få komme.

Synes det blir litt ensidig. Hadde vært så digg om han kunne komme i noen andre stillinger også. Noen anbefalinger av stillinger som kan minne om denne stillingen og som kan tilfredstille ham på samme måte? (Han kommer som sagt ikke med meg øverst, heller ikke om jeg rir ham bakfra)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332253-han-kommer-kun-bakfra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egner seg ikke så godt for soverommet, men dere kan jo prøve med deg liggende på ryggen på et bord, mens han står på gulvet. Da kommer han ganske dypt, og dere får ha ansiktene mot hverandre. Jeg er fan av denne i alle fall :o)

Ellers er det jo ikke alle som klarer å time det slik at de kommer samtidig, og alle får ikke like mye ut av de samme stillingene. Det går jo også an å variere litt, og f.eks la deg komme i en av dine favorittstillinger først, før dere avslutter med bakfra for hans del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...