Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kinenne

Typen min er veldig maskulin, og også det i senga. Men når han skal være koselig med meg feks gi meg en klem har han en tendens til å gå mot meg på en litt feminim måte. Det er bare av og til, men jeg merker at jeg småirriterer meg litt over det. Skal jeg bry meg om det? Han er ikke homo, og er ellers en super kul kar, som behandler meg som en dronning. Han gjør det når han skal være koselig, for å nusse meg på kinnet. Man kan jo ikke forandre folk, man merker det overhodet ikke ellers, men som sagt av og til når han er alene med meg. Kommer jeg til å vende meg til det? Liker han veldig godt merker jeg, og når vi ikke er sammen savner jeg han. Han er flink til å lage mat, og en barsking ala Monsen på samme måte. Men så kan han da plutselig gå mot meg sånn feminint...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332258-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annve

Blir litt forvirret av ditt innlegg. Virker på meg som du er en mann som liker en maskulin mann, men så hevder du at han ikke er homo? Han virker veldig homo på meg. Og er ikke det bra da -- jeg mener: du er da homofil mann, eller?? *fattar inte*

Hvordan i all verden kan du dra den konkusjonen at trådstarter er homofil?

Dette må jo bare være et tullesvar eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332258-hvorfor/#findComment-2783105
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...