Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har nettopp fått tatt en gynekologisk undersøkelse pga. manglende menstruasjon og negativ graviditetstest. legen fant blod i livmoren(er litt usikker på hvor det var ?) og mente jeg nok kom til å få menstruasjonen ganske snart. dette er 5 dager siden og ingen tegn til den. Er det vanlig at man kan ha litt blod? Jeg er 27 år, og sluttet med p-pillen for nærmere et år siden.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33227-uregelmessig-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har fått mensen på et år bør legen ta hormonprøver og evt prøve av livmorslimhinnen. Jeg går utfra at det ble utført ultralyd av deg siden legen så blod i livmoren?

Nei,

ingen ultralyd, men så har det ikke gått 1 år siden forrige menstruasjon, men 3 måneder med uregelmessig og til slutt ingen menstruasjon. får resultat fra prøver denne uken og neste uke, men hva kan jeg forvente?

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...