Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

jenta mi er jomfru, kommer det til å gjøre vondt?

Når hun er jomfru, kan det gjøre vondt uansett pga jomfruhinnen. Gå til innkjøp av glidemiddel, ta dere god tid (be henne si i fra hvis det gjør for vondt, og da tar du pause) og husk endelig kondom.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariluz

24

• meg__123!

4

• mirami

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Når hun er jomfru, kan det gjøre vondt uansett pga jomfruhinnen. Gå til innkjøp av glidemiddel, ta dere god tid (be henne si i fra hvis det gjør for vondt, og da tar du pause) og husk endelig kondom.

okei: ) se på det smir sier og si meg om det er sant?

Gjest Ulvinnen

okei: ) se på det smir sier og si meg om det er sant?

Det med over 20 og under 10 cm?

Under 10 cm har jeg ikke prøvd selv, men så lenge jenta har gode skjedemuskler, så skal penis være ganske liten for at det skal bli et problem. Men inn-ut bevegelsen blir selvsagt litt kortere. Heldigvis er sex så mye mer enn det, bruk av fingre og munn er kjempgodt.

Er penis over 20 cm, så må gutten være desto mer forsiktig. Det er ikke godt å si akkurat når det blir et problem, det kommer an på jenta, vi varierer en god del i dybde, vi også.

Annonse

Det med over 20 og under 10 cm?

Under 10 cm har jeg ikke prøvd selv, men så lenge jenta har gode skjedemuskler, så skal penis være ganske liten for at det skal bli et problem. Men inn-ut bevegelsen blir selvsagt litt kortere. Heldigvis er sex så mye mer enn det, bruk av fingre og munn er kjempgodt.

Er penis over 20 cm, så må gutten være desto mer forsiktig. Det er ikke godt å si akkurat når det blir et problem, det kommer an på jenta, vi varierer en god del i dybde, vi også.

veit;) det er hu som er jomfru, ikke jeg;D takk folkens!:D snille dere er som gidder å hjelpe meg:)

Så et program på TV, som het "verdens største penis" eller noe sånt... han hadde vel en penis på i alle fall 30 cm... han mente selv at det var et stort problem, for alle likte han bare fordi han hadde så gedigen penis, dessuten var det vanskelig å ha sex. :-)

det så jeg ogsåxD sære greier assa^^

Gjest Ulvinnen

Så et program på TV, som het "verdens største penis" eller noe sånt... han hadde vel en penis på i alle fall 30 cm... han mente selv at det var et stort problem, for alle likte han bare fordi han hadde så gedigen penis, dessuten var det vanskelig å ha sex. :-)

30 cm begynner å bli i lengste laget, ja. Får håpe ikke mange er så godt utstyrt.

Annonse

åssen kan du alt detta da'a?

Hehe, kanskje fordi han er litt eldre enn 15?! Man plukker opp litt her og der, det er jo ikke akkurat magi. Og dessuten, det er vel bare logisk det, at man kan snakke med partneren hvis det gjør vondt eller man tror det gjør vondt for den andre.

jenta mi er jomfru, kommer det til å gjøre vondt?

Antakelig kommer det til å gjøre vondt, ja...:( Hvertfall hvis du er så stor som du sier. Er hun også bare 15 år? Men glidemiddel er lurt og at du tar det veldig rolig. Men er nok vanskelig også når det er første gangen..

Antakelig kommer det til å gjøre vondt, ja...:( Hvertfall hvis du er så stor som du sier. Er hun også bare 15 år? Men glidemiddel er lurt og at du tar det veldig rolig. Men er nok vanskelig også når det er første gangen..

aj:/ ja, eller hu er 16

glide middel osv fikk jeg faktisk i bursdags gave av min kjære søster så...

Hehe, kanskje fordi han er litt eldre enn 15?! Man plukker opp litt her og der, det er jo ikke akkurat magi. Og dessuten, det er vel bare logisk det, at man kan snakke med partneren hvis det gjør vondt eller man tror det gjør vondt for den andre.

joda:P du sier nok noe der..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...