Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du med "hæ"?

*det begynner også å bli litt store mengder med en 15-årings vitebegjærlighet overfor sex, synes jeg:-(*

hva mente du?

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariluz

27

• hidi, the scorpion

16

• Bookworm

12

• Colette

10

Gjest viteb
Skrevet

*det begynner også å bli litt store mengder med en 15-årings vitebegjærlighet overfor sex, synes jeg:-(*

hva mente du?

At du spør litt mye, lixm xD

Skrevet

hva mente du?

Bare at det tok litt av, og begynte å bli litt mye - etter min smak. Ikke noe mer enn det :-)

Skrevet

At du spør litt mye, lixm xD

:-))) Noe sånt, ja:-)

Skrevet

:-))) Noe sånt, ja:-)

aha-( sorry hvis jeg plager dere:-( jeg og dama skal noe imårra så vil helst vite hva jeg evn.t trenger osv...

Skrevet

aha-( sorry hvis jeg plager dere:-( jeg og dama skal noe imårra så vil helst vite hva jeg evn.t trenger osv...

Husk at du ikke er "lovlig" enda da, hvis du bare er 15 år:-( Jeg sier det ikke for å være snerpete, men slik er loven i Norge.

Skrevet

Husk at du ikke er "lovlig" enda da, hvis du bare er 15 år:-( Jeg sier det ikke for å være snerpete, men slik er loven i Norge.

da kan jo det gå ut over hu da:o

Skrevet

da kan jo det gå ut over hu da:o

Hvor gammel er hun da?

Skrevet

Du kan gifte deg med søskenbarnet ditt om du vil. Men er det arvelige sykdommer i familien er det nok ikke å anbefale. Jeg har to søskenbarn som giftet seg med hverandre. Det er også lov å gifte seg med sin tante/onkel/nevø/niese.

Skrevet

xD er smiley da:P

Det er egentlig ikke så nøye hva det betyr, greit å skrive ordenlig mener jeg.

Skrevet

Du sier noe....Og det begynner også å bli litt store mengder med en 15-årings vitebegjærlighet overfor sex, synes jeg:-(

Ja, det er jeg helt enig med deg i:..

Skrevet

Hvis du ikke vet hva du trenger, eller egentlig helt hva du skal "gjøre med dama di i morra", så hadde det kanskje vært en idé om dere ventet litt?

Skrevet

Og kjenner jeg ungdommen rett, så er jenta enda yngre...

Skrevet

Ja, det tror jeg. For han sluttet på skrive her da jeg spurte om jentas alder...

Skrevet

Du kan gifte deg med søskenbarnet ditt om du vil. Men er det arvelige sykdommer i familien er det nok ikke å anbefale. Jeg har to søskenbarn som giftet seg med hverandre. Det er også lov å gifte seg med sin tante/onkel/nevø/niese.

var bare et ligg da så^^ men takk(Y)

Skrevet

Hvis du ikke vet hva du trenger, eller egentlig helt hva du skal "gjøre med dama di i morra", så hadde det kanskje vært en idé om dere ventet litt?

sier det men hu MÅ så-.-

Skrevet

haha, hu er 16

Skrevet

så det er vel kanskje jeg som er yngre her gitt^^

Gjest BerlinParis
Skrevet

Huff så kvalmt dette er å lese om. Sorry, mener ikke å være uhøflig, for meg er dte bare ekkelt, kvalmt og disturbing når man knuller familyen sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...