Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariluz

27

• hidi, the scorpion

16

• Bookworm

12

• Colette

10

Gjest gråpusen

Etter hva jeg mener å ha lest, så hadde kvinnene det mye bedre i et paganistisk samfunn (vikingene var paganister, åsatroen er en form for paganisme), enn under kristendommen, som faktisk var veldig kvinnefiendtlig takket være Aristoteles sin påvirkning på kristen filosofi.

Det har du helt rett i. Kvinnene hadde mye makt i vikingsamfunnet.

Gjest gråpusen

Hvis du er under sexuell lavalder og har hatt sex med søskenbarnet ditt som er over sexuell lavalder og du har et tillitsforhold til så ja da er det incest.

Hvis en voksen (over 16 år) har sex med en mindreårig (under 16 år) så er det lovbrudd.

Hvis begge to er over eller under 16 år så har det ingenting å si om dere er søskenbarn, men jeg vil på det sterkeste anbefale deg hvis du bare er 15 år å vente med sex noen år til.

Annonse

Gjest BerlinParis

Og overskriften ga deg ikke noe hint om hva dette kunne dreie seg om?

Men snille deg som du misforstår da. Incest er selvsagt ok å snakke om. Det å å liksom kjøre på med "åj så bra, kjør på med dama, nyt det så lenge dte varer" blir i mine øyne kvalmt og disturbing, beint frem ekkelt, når det er familie.

Fikk du det inn med teskje nå?

Men snille deg som du misforstår da. Incest er selvsagt ok å snakke om. Det å å liksom kjøre på med "åj så bra, kjør på med dama, nyt det så lenge dte varer" blir i mine øyne kvalmt og disturbing, beint frem ekkelt, når det er familie.

Jeg trengte virkelig ikke teskjea....Det er da ingen i denne tråden som har sagt noe i nærheten av det du påstår, de fleste har sagt (som sant er) at det ikke er ulovlig (gitt at man er over seksuell lavalder), men at det kanskje ikke er spesielt normalt eller engang smart å ha seg med søskenbarnet sitt...

Det var liksom derfor jeg reagerte på kommentaren din, som kanskje virket litt i overkant prippen ut fra det som har blitt skrevet i tråden...

Fikk _du_ det inn med teskje nå?

Gjest BerlinParis

Jeg trengte virkelig ikke teskjea....Det er da ingen i denne tråden som har sagt noe i nærheten av det du påstår, de fleste har sagt (som sant er) at det ikke er ulovlig (gitt at man er over seksuell lavalder), men at det kanskje ikke er spesielt normalt eller engang smart å ha seg med søskenbarnet sitt...

Det var liksom derfor jeg reagerte på kommentaren din, som kanskje virket litt i overkant prippen ut fra det som har blitt skrevet i tråden...

Fikk _du_ det inn med teskje nå?

Setter det på kanten for å få frem et poeng. Jeg reagerer på at at folk ser ut til å synes det er helt ok.

Setter det på kanten for å få frem et poeng. Jeg reagerer på at at folk ser ut til å synes det er helt ok.

Men det jo strengt tatt helt ok, selv om det kanskje ikke er vanlig. Søskenbarn har lov til å gifte seg, så det er liksom ingenting å diskutere.

Vedkommende spurte jo om det var incest, det er det ikke - og du kan ikke tillegge andre meninger de ikke har.

Gjest BerlinParis

Men det jo strengt tatt helt ok, selv om det kanskje ikke er vanlig. Søskenbarn har lov til å gifte seg, så det er liksom ingenting å diskutere.

Vedkommende spurte jo om det var incest, det er det ikke - og du kan ikke tillegge andre meninger de ikke har.

Satt det på spissen for å få frem et poeng, skrev jeg. Jeg reagerer på at ingen reagerer på at man knuller sin egen familie.

Annonse

skjønnte hva du mente første gangen;p

Gjest gråpusen

De har vel giftet seg før man ble klar over hvor skadelig ekteskap i nær slekt er.

Nei ikke aldeles. Risikoen har vært klar lenge, men den er også betraktelig overdrevent. Det er et ledd i propaganda mot innvandrere og at de gifter seg innenfor slekt. Mao. nordmenn er ikke eksperter på livet.

Gjest best wishes

Nei ikke aldeles. Risikoen har vært klar lenge, men den er også betraktelig overdrevent. Det er et ledd i propaganda mot innvandrere og at de gifter seg innenfor slekt. Mao. nordmenn er ikke eksperter på livet.

Har du noe forskning å vise til her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...