Gå til innhold

Ikke akkurat knirkefri flytting her, nei...

Anbefalte innlegg

Gjest Er det mulig å bli så sint?!

Etter en skikkelig møkkadag/flyttedag som kommer til å ta både 3 og 4 dager til konstanterer jeg at den artikkelen jeg leste for lenge siden om at de to "hovedtriggerene" til skilsmisse var økonomiske problemer og flytting (lo godt av det den gang) stemmer...

Noen ganger sverger jeg på at jeg kunne ha dengt han samboeren min både her og der (tviler ikke ett sekund på at han mener akkurat det samme om meg:))

Puh, litt godt å få det ut, bare :)

Skal prøve å være snill og søt i heeele morgen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332493-ikke-akkurat-knirkefri-flytting-her-nei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun en gang i løpet av 11 års samliv at jeg har blitt übersint på mannen min, og det var ifm. flytting. Du dæven, han kan være glad han ikke var på skuddhold da jeg eksploderte ;-)

Det går som regel bra, men det det godt å få ut litt steam!

Gjest Nickløsheletia

Har du sendt han tilbake til "langtvekkistan"? :-)

Han dro ''langt vekkistan' i dag. Hyggelig å ha han hjemme: Har kost oss masse, men det er så deilig å være alene også, skal jeg innrømme. Han omgir seg med mye saker og ting. Sjauer med alt mulig og legger fra seg tingene der det passer han. Ting må ordnes og fikses, så jeg skjønner jo det, men det er mye lettere å ha det ryddig over alt når han ikke er hjemme;o) Jeg er slik at jeg må ha det for å få fred i sjelen, skjønner du:-)

Sjauer litt jeg også nå da. Liker tanken på at det er ryddig i alle skuffer og skap og at det er gullende rent i hver en krink og krok, når min mor skal hit på inspeksjonsrunder;-)

Har begynt forberedelsene nå.

Han dro ''langt vekkistan' i dag. Hyggelig å ha han hjemme: Har kost oss masse, men det er så deilig å være alene også, skal jeg innrømme. Han omgir seg med mye saker og ting. Sjauer med alt mulig og legger fra seg tingene der det passer han. Ting må ordnes og fikses, så jeg skjønner jo det, men det er mye lettere å ha det ryddig over alt når han ikke er hjemme;o) Jeg er slik at jeg må ha det for å få fred i sjelen, skjønner du:-)

Sjauer litt jeg også nå da. Liker tanken på at det er ryddig i alle skuffer og skap og at det er gullende rent i hver en krink og krok, når min mor skal hit på inspeksjonsrunder;-)

Har begynt forberedelsene nå.

Det er utrolig hvor fort en venner seg til å være alene og bestemme selv hva en vil gjøre, og når. Så jeg skjønner deg godt:-) Jeg har vært alene i 6 år, så tenk deg hvor mye jeg tåler av rot fra andre:-) Huff....

Du har sikkert litt av hvert å stå i med, og jeg regner med at du både gruer og gleder deg. Fint at du fikk ordnet med sønnen din/Tamiflu, slik at du slipper å engste deg for det. Jeg tenkte å svare deg i tråden, men finner den ikke igjen :-(

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Det er utrolig hvor fort en venner seg til å være alene og bestemme selv hva en vil gjøre, og når. Så jeg skjønner deg godt:-) Jeg har vært alene i 6 år, så tenk deg hvor mye jeg tåler av rot fra andre:-) Huff....

Du har sikkert litt av hvert å stå i med, og jeg regner med at du både gruer og gleder deg. Fint at du fikk ordnet med sønnen din/Tamiflu, slik at du slipper å engste deg for det. Jeg tenkte å svare deg i tråden, men finner den ikke igjen :-(

Jeg bare gleder meg nå:-)

Annonse

Gjest prust

Om ca 14 dager og vi er hjemme igjen i mars. Kontraken går ut da og sier nei til en eventuell forlengelse. Våren er en fin tid å komme hjem på.

Lykke til med turen og oppholdet!

Regner med at vi hører fra deg, at du ikka forlater DOL selv om du reiser dit :-)

Gjest Flyttemester?!

He-he, litt morsomt med den artikkelen du refererer til, siden økonomi ikke er noe særlig til tema her (vi er utrolig godt samstemte i forhold til hvordan penger brukes) og alle flyttingene våre de siste årene har vært fullstendig smertefrie.

Da kanskje vi forblir gift i enda 15 år, da? :-)

(Og forøvrig - ta noen dype pust helt ned i magen, og tenk at dette er en pitte-pitte-liten del av livet. Og det vil helst gå helt fint til slutt!)

Gjest mikkelina

Vi brukte 6 uker på siste flytting. Og i løpet av den tiden flyttet vi rundt til 5 ulike leiligheter med pappesker og poser før vi endelig kom oss i hus.. Med to små barn på toppen. Helt forferdelig.

Misunner deg ikke, med andre ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...