Gå til innhold

gravid med svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Gjest litt engstelig nå

Er det farligere for gravide å få svineinfluensa?

Er i 7.mnd og skal til Syden om et par uker, men er usikker på om jeg burde dra da jeg leste i VG at Spania var et av landene man burde holde seg unna. Det var en eller annen professor i smittevern som sa det. Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332515-gravid-med-svineinfluensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med legen din, han "smittevernprofessoren" de siterte i VG hadde jeg ikke brydd meg om.

De sier gravide kan bli sykere enn andre, basert på at litt flere gravide enn andre trenger medisiner/innleggelse ved influensa, både vanlig og svin.

Det er snart like mange som smitter her som i Spania, så sånn sett er det ikke farligere. Hvis du blir så syk at du må legges inn er det dumt å ikke være hjemme på norsk sykehus kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...