Gå til innhold

Vi burde forlange munnsex!!

Anbefalte innlegg

Gjest jente18

Hei!!

Jeg syns at ALLE gutter burde ha munnsex på kjæresten sin!! Det er noe vi jenter burde forlange mener jeg!!! Det er døds godt, og nesten den eneste måten vi kan få en skikkelig orgasme på... Hvorfor tenke på at det er ekkelt?? Man vil jo at den andre skal ha det godt!!?? Bare noe å tenke på til dere der ute!! Har lest så mange innlegg her om at "det er så ekkelt" og blablabla, men det er bare en dum unnskyldning på at du er en PINGLE som kun tenker på deg sjøl!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33252-vi-burde-forlange-munnsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøffelinøff

jeg får orgasme på mange forskjellige måter( og jeg er jente..)

og dessuten er et hyggelig hvis personen er ren, og det er det ikke alle som er...

jeg har aldri i mitt liv møtt en gutt som sier han misliker munnsex, men hvis det skjedde ville jeg forstått at det kan være litt frastøtende hvis jenta nettopp har hatt menstruasjon eller har mye utflod...

når det lukter slik som det gjør smaker det sikkert ikke bedre:)

og til alle gutter: vær så snill å ikke bite......det er ikke godt.

Finnes det virkelig noen som synes at det er ekkelt?! Trodde alle menn elsket å slikke jenter/damer og ble dødskåte av det. For meg er det i alle fall en viktig del av sexlivet. Heldig vis er jeg gift med en mann som elsker å slikke meg, spesielt når jeg er nybarbert :-)

Annonse

veldig mange ganger er munnsex bedre enn samleie, og dessuten en VELDIG god for for forspill. En gang gjorde kjæresten det på meg til jeg ikke orket mer, og da jeg skulle til å gjøre det på ham sa at at nå var det bare meg som skulle nyte. Følte meg som en dronning!

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Jeg synes alle, både jenter og gutter, kvinner og menn, brude bli flinkere til å si fra til kjæresten, samboeren eller ektefellen hva de liker og hva de ikke liker å foreta seg i den seksuelle lekegridna. Er det riktig match og dere passer sammen på andre måter vil partneren gjøre sitt ytterste for å gi nytelse og glede.

Mange tror at parteren er tankelesere. Det er mange som føler at de leter i blinde etter hva partneren virkelig liker, fordi de aldri forteller det i klartekst. Med mer åpenhet og ærlighet kan de aller fleste få et adskillig bedre seksualliv. Da har også partneren en sjans om å gi og få det de selv liker.

Jeg synes alle, både jenter og gutter, kvinner og menn, brude bli flinkere til å si fra til kjæresten, samboeren eller ektefellen hva de liker og hva de ikke liker å foreta seg i den seksuelle lekegridna. Er det riktig match og dere passer sammen på andre måter vil partneren gjøre sitt ytterste for å gi nytelse og glede.

Mange tror at parteren er tankelesere. Det er mange som føler at de leter i blinde etter hva partneren virkelig liker, fordi de aldri forteller det i klartekst. Med mer åpenhet og ærlighet kan de aller fleste få et adskillig bedre seksualliv. Da har også partneren en sjans om å gi og få det de selv liker.

Du har selvfølgelig rett, men det er også viktig at man tør å prøve seg frem. Man har jo ikke prøvd alle mulige ting i hele verden, og kan derfor ikke vite om man liker det eller ikke. Så i stede for å fortelle hva man liker på forhånd, bør man prøve og leke, også gi tydelig uttrykk for hva man liker (og ikke liker).

Gjest lillepusi

Så vidt jeg har hørt er det vanligere at jenter er redde for at gutten synes det er ekkelt enn at gutten faktisk synes det er ekkelt. Jeg har aldri trengt å forlange det jeg, jeg får mer enn jeg vil ha (for jeg får orgasme på flere måter, men munnsex er ikke en av dem). Men det er kanskje mange som trenger å si i fra om hva de liker eller ei i sexlivet, og det gjelder både munnsex og andre ting...

Hei.

Helt enig med deg.

Det er deilig.Aldeles...har ikke rette ord.

Renslighet en selvfølge da:-)

Har ikke møtt menn som ikke liker å utføre det på meg.

Jeg liker også å suge,slikke kose med mannens underliv.(og penis).

VET at han også liker det.

De som ikke har prøv dette ,går glipp av MYE.

mvh.Tina.

Hei.

Helt enig med deg.

Det er deilig.Aldeles...har ikke rette ord.

Renslighet en selvfølge da:-)

Har ikke møtt menn som ikke liker å utføre det på meg.

Jeg liker også å suge,slikke kose med mannens underliv.(og penis).

VET at han også liker det.

De som ikke har prøv dette ,går glipp av MYE.

mvh.Tina.

Nå er det jo ikke helt riktig å forlange noe av noen. Da får man heller finne noen som deler samme syn:-) Selv synes jeg det er godt å både gi og få munnsex.

Amen.

Nå er det jo ikke helt riktig å forlange noe av noen. Da får man heller finne noen som deler samme syn:-) Selv synes jeg det er godt å både gi og få munnsex.

Amen.

Hei.

DET synts vi vel alle...:-)

Iallefall de fleste av oss.

Så jeg er enig med deg i det.

Til glede for begge.(nytelse er vel ett bedre ord!)

mvh.Tina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...