Gå til innhold

Til Glajenta

Anbefalte innlegg

Gjest anonymaja

En gang hadde jeg en kjæreste jeg likte kjempe-kjempegodt. humoren, kroppen, stemmen hans, foreldrene hans til og med, alle verdiene hans, hans pågangsmot måten han engasjerte seg i jobb og studier på...alt. Jeg ville gladelig ha flyttet land og strand rundt med denne mannen - jeg var på nippet til å gjøre det også. En klok og vakker mann, i mine øyne.

Men det var en ting som plaget og bekymret meg VELDIG.

Vi var seksuelt kompatible - på en måte. Vi hadde begge glede av å ligge sammen, MEN jeg ville det litt oftere enn han, og jeg syntes det var så rart at han tydde til merkelige taktikker for å "få lyst" - jeg var jo forelska og hadde dermed lyst hele tiden, mens han måtte lulle seg litt inn i sin drømmeverden først.

Hans måte å hisse seg opp på var helt feil for meg. Han hadde sin egen form for "dirty talk" som alltid hadde noe perverst i seg.

Vi var like gamle, jeg var ca 25 den gangen, og følte meg ung og vakker, men hans dirty talk besto alltid av en slags lek om at jeg var den unge jenta og han var den gamle grisen. Innimellom slapp det også i fra ham noen replikker ute i offentlighet - om unge jenter som gikk forbi, tenåringer som "ennå ikke visste hvor vakre de var" osv. Egentlig syntes han nok at en 18-årig jente ville ha vært mer optimal enn meg, men jeg la ikke større brett på det, jeg var jo ikke mange år eldre enn 18 selv, men det han tente på var jo faktisk en fiktiv alderforskjell!

Da vi slo opp, fikk han straks en ny dame - og hun hadde et meget ungdommelig utseende! Ikke at hun var så mye yngre enn han, men hun så ut som en tenåring....

Du skrev at mannen i ditt liv fleipet med pedofili. Jeg er glad i dag for at jeg ikke er sammen med min forhenværende, selv om jeg virkelig rakk å bli veldig forelsket i ham før han begynte med pedo-vrøvlet. Jeg var dødslei meg da vi slo opp, men i ettertid tenker jeg at denne mannen ville ha gjort meg evig nervøs. Selv om pratingen var en lek, og kanskje ikke betyr noe som helst (like lite som SM-lek betyr at en mann er konemishandler) så ville jeg alltid ha vært nervøs.

Tenk å bli gift med en slik mann, og få døtre med ham...ville du ha klart å føle full tillit til ham?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332551-til-glajenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonymaja

Nå er det stoooooor forskjell på at en mann lker tenåringer til å være pedofil og like barn da.

Kan du gjerne si - men hele mannens tenningsmønster dreide seg om at hun var "den unge jenta" og han var "den gamle grisen".

Seriøst:han ville helst at jeg skulle ha vært tenåring, så ung som mulig. Jeg skriver ikke dette for å få noen dømt - en får tenke hva en vil - men å være kjæreste med en som tenner på småpiker er ikke en posisjon å ønske seg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332551-til-glajenta/#findComment-2785720
Del på andre sider

Gjest glajenta 85

Kan du gjerne si - men hele mannens tenningsmønster dreide seg om at hun var "den unge jenta" og han var "den gamle grisen".

Seriøst:han ville helst at jeg skulle ha vært tenåring, så ung som mulig. Jeg skriver ikke dette for å få noen dømt - en får tenke hva en vil - men å være kjæreste med en som tenner på småpiker er ikke en posisjon å ønske seg!

Hei og tusen takk for svar! Du får meg virkelig til å tenke. Jeg har enda ikke gjort noe eller kommet til et standpunkt pga det jeg oppdaget. Heller ikke hatt muligheten til å snakke med han om det da han er bortreist...Som du kommer jeg til å bli kjempelei meg om vi gjør det slutt fordi jeg er så ufattelig forelsket ,men det går nå går mer og mer opp for meg at mannen er en annen enn den han har gitt seg ut for å være:(Jeg ville nok alltid vært nervøs med han i fremtiden og vært redd for at han skulle velge seg en yngre etterhvert for jeg eldes jo jeg også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332551-til-glajenta/#findComment-2786452
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...