Gå til innhold

Billettsystemet på Tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Kjøp billetter på forhånd på internett, det lønner seg. Da slipper du å stå i betalingskø (egen inngang for de med billetter), billettene er billigre og du får parkere gratis.

Du får ikke noe armbånd. Jeg har ikke prøvd å forlate området mens jeg har vært der, så jegt vet ikke om du får stempel eller må passe på billetten.

Noe klippekortsystem er det ikke der.

Annonse

Gjest Tusenfryd i mår'n

Kjøp billetter på forhånd på internett, det lønner seg. Da slipper du å stå i betalingskø (egen inngang for de med billetter), billettene er billigre og du får parkere gratis.

Du får ikke noe armbånd. Jeg har ikke prøvd å forlate området mens jeg har vært der, så jegt vet ikke om du får stempel eller må passe på billetten.

Noe klippekortsystem er det ikke der.

Takk!

Gjest Tusenfryd i mår'n

Jeg har vært der endel ganger, og har ikke fått armbånd.

Det kan jo hende man får noe hvis man går ut igjen, det har jeg aldri prøvd.

http://www.tusenfryd.no/

Stoler på de som sier man får stempel når man går ut, jeg. :-)

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...