Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 7 mnd. siden.

2,5 mnd etter fødsel fikk jeg satt inn spiral.

Og den 2 juli fikk jeg mensen tilbake,etter 6 mnd.

Den varte i over 1 uke og var kraftig.

Nå hadde jeg brunlig småblødninger (ved toalettbesøk)den 10 og 11 august,og ikke mere.

Er det vanlig at mensen kan bli så ustabil etter en fødsel?

Har hatt motsatt problem før(etter tidligere fødsler),da har mensen kommet med under 1 mnd. mellomrom,og vært veldig kraftige.

Jeg er i begynnelsen av 30 årene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33258-uregelmessig-mens-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen pleier å bli reglemessig når den først kommer i gang.

Du bør sjekke at du ikke er gravid, ellers se de an.

Synes egentlig dette var et litt dårlig svar av Mette Moen for det er slett ikke uvanlig at mensen er uregelmessig i flere måneder etter at den kommer tilbake etter en fødsel uten at det er noe som helst i veien.

Fikk selv igjen mensen nå i mars etter siste fødsel og hadde større og mindre blødninger med svært uregelmessig mellomrom helt til juni da jeg ble (planlagt) gravid igjen.

Mette Moen, Gynekolog

Synes egentlig dette var et litt dårlig svar av Mette Moen for det er slett ikke uvanlig at mensen er uregelmessig i flere måneder etter at den kommer tilbake etter en fødsel uten at det er noe som helst i veien.

Fikk selv igjen mensen nå i mars etter siste fødsel og hadde større og mindre blødninger med svært uregelmessig mellomrom helt til juni da jeg ble (planlagt) gravid igjen.

Jeg svarer hva som er det vanligste, men det vil alltid være variasjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...