Gå til innhold

han vil ha anal men er redd..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg var også redd først gangen vi hadde analsex, ikke minst for at det skulle gjøre vondt. Kjæresten min er godt utrustet nedentil og egentlig hadde jeg ingen tro for at vi skulle få det til. Men det var godt og nå har vi jevnlig analsex. God komminikasjon er viktig og ikke minst må partneren din være lydhør for deg og dine følelser. Selve inntrengningen må for min del skje sakte og forsiktig, masse glidemiddel må til og det er viktig at jeg greier å slappe av. Når han først er inne er det bare deilig, bedre en vanlig og mye mer spennende....

Anbefales :-)

Hvis du er bare 16 år så si nei. Hvis han ikke gir seg og fortsetter å mase (nå vet ikke jeg om han har mast tidligere da, eller bare spurt pent en gang) så vurder hele fyren...

Som "sant å si" sier så trenger du ikke å ha prøvd hele registeret lenge før du fyller 20!

Jeg var også redd først gangen vi hadde analsex, ikke minst for at det skulle gjøre vondt. Kjæresten min er godt utrustet nedentil og egentlig hadde jeg ingen tro for at vi skulle få det til. Men det var godt og nå har vi jevnlig analsex. God komminikasjon er viktig og ikke minst må partneren din være lydhør for deg og dine følelser. Selve inntrengningen må for min del skje sakte og forsiktig, masse glidemiddel må til og det er viktig at jeg greier å slappe av. Når han først er inne er det bare deilig, bedre en vanlig og mye mer spennende....

Syns jeg var ett pussig råd og gi en på 16år....

Hvordan skal du til slutt utvikle hele seksual registeret om man skal ta alt fra starten av....

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hvordan skal du til slutt utvikle hele seksual registeret om man skal ta alt fra starten av....

Jeg tviler på at Onsdag la merke til at nicket inneholdt 93. Jeg tenkte ikke over det før jeg så at noen kommenterte det lenger oppe.

Man gir andre svar til en 16-åring enn til en gift kvinne, f.eks.

Jeg syns du rett og slett skal vente til du evnt. har lyst jeg, og det om mange år. Det er masse annet litt mer "uskyldig" jeg ville prøvd ut før jeg begynte med analsex. Tenk så kjedelig du får det etterhver, nå er du 16 år, og det er MASSE å utforske som er vel så spennede.

IKKE la deg presse. Ikke til noe, du bestemmer over din egen kropp.

Jeg tviler på at Onsdag la merke til at nicket inneholdt 93. Jeg tenkte ikke over det før jeg så at noen kommenterte det lenger oppe.

Åh, jeg tenkte at hun var ung med det samme jeg leste.

Ord som : typen min, og pliiis, gjør at jeg tenker at man ikke er voksen.

Onsdag1365380628

Jeg la overhode ikke merke til at dette gjaldt en 16 år gammel jente, i mine tanker hadde jeg en velvoksen dame og mitt råd ble derfor deretter.

Så til trådstarter vil jeg si, vent til du føler deg moden og har lyst.

Onsdag1365380628

Ja du har rett, jeg la ikke merke til at det var en jentunge på 16 jeg svarte. Da ville selvsagt mitt svar bli annerledes.

Jeg la overhode ikke merke til at dette gjaldt en 16 år gammel jente, i mine tanker hadde jeg en velvoksen dame og mitt råd ble derfor deretter.

Jeg la heller ikke merke til 93, men så det med en gang på ordlyden at dette ikke var en på min alder.

Kjenner ingen voksene som ville skrivet plis etc. Skjønner at du ikke så det altså, men jeg syns vi har ett ansvar når man svarer her inne og ha antennene ute for det er rett som det er veldig unge mennesker som spør her.

Annonse

Gjest anonym93

Mitt råd er at du ikke gjør noe du ikke ønsker selv - uansett hvor lyst kjæresten har.

Vent til du selv har lyst og er klar! Og hvis du ikke kommer dit - ja, da dropper du det selvsagt.

jammen er ikke så lett for meg ettersom jeg ikke klarer å si nei til han:(

Gjest anonym93

hmm:) typen min er ganske vel utstyrt han også^^ 19cm:) han tok jomfrudomen min for 2 dager siden:) og takk:) masse glidemiddel skal jeg huske;)

Gjest anonym93

har ikke sagt at jeg ikke har lyst meen er redd bare:) men tipset ditt kommer nok til og hjelpe^^ takk:-)

Mary Poppins

hmm:) typen min er ganske vel utstyrt han også^^ 19cm:) han tok jomfrudomen min for 2 dager siden:) og takk:) masse glidemiddel skal jeg huske;)

Hvis dette ikke er et tulleinnlegg - hva slags dust er du sammen med? Du hadde sex for første gang for to dager siden, og nå ønsker han å ha analsex med deg? Dump han, han høres ikke bra ut.

Gjest Ulvinnen

Hvis dette ikke er et tulleinnlegg - hva slags dust er du sammen med? Du hadde sex for første gang for to dager siden, og nå ønsker han å ha analsex med deg? Dump han, han høres ikke bra ut.

Det ser ut til at dusten er Mariluzz (se tråder under). Så enten frekventerer begge tilfeldigvis på dol samtidig, eller så er det samme inskriver som morer seg. Eventuelt en annen som gir seg ut for å være dama til Mariluzz.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...