Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest megetusikker

Meget forelsket i en jente, men hun føler ikke på samme viset.

Hun er ute og dater andre gutter. Hun vil gjerne være venn med meg, men jeg vet ikke om jeg orker dette. Vanskelig å se henne sammen med andre...

Desverre er hun ikke ærlig om dette og sier til meg at hun bare skal treffe venner. Vet ikke hvorfor, kanskje hun vil både i pose og sekk? Hun vet hva jeg føler for henne. Er lei av dette og greier snart ikke å treffe henne. Bør jeg si dette til henne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332814-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fioletta

Hun har jo selv sagt i fra at hun ikke har de samme følesene for deg. Du har strengt tatt ikke noe med om hun dater andre gutter.

Så lenge dere er kun venner, må hun få lov til å gjøre som hun vil. Det blir jo på samme måte som om du skulle nekte dine kamerater å date jenter. Gjør du det?

Gjest megetusikker

Hun har jo selv sagt i fra at hun ikke har de samme følesene for deg. Du har strengt tatt ikke noe med om hun dater andre gutter.

Så lenge dere er kun venner, må hun få lov til å gjøre som hun vil. Det blir jo på samme måte som om du skulle nekte dine kamerater å date jenter. Gjør du det?

Jeg nekter ikke henne dette. Det jeg ville frem til er om jeg bør si til henne at dette plager meg så mye at jeg ikke orker å gå sammen med henne eller om jeg skal late som ingenting å lide i stillhet.

Gjest sjøstjerna

Jeg nekter ikke henne dette. Det jeg ville frem til er om jeg bør si til henne at dette plager meg så mye at jeg ikke orker å gå sammen med henne eller om jeg skal late som ingenting å lide i stillhet.

Du kan fortelle henne at det plager deg etc.

Men hun bestemmer selv om hun tar hensyn til det.

Du bestemmer selv om du orker være med henne. Kanskje best for deg å la henne være en stund så du slipper se henne date?

Kanskje vil hun kjenne savn?

Gjest kanskje/kanskje ikke

Vanskelig å si hvorfor hun ikke føler det samme for deg men det kan jo være hun har brent seg skikkelig før og er redd for å kjenne på desse følelsene. Før du blir forelsket har du jo som regel et valg om du vil gå inn i desse følelsene eller ikke. Er du først blitt forelsket så kan det være vanskelig å få følelsene bort. Sikkert lurt å se det litt ann og kanskje ikke virke for ivrig. Kanskje hun etter hvert finner ut at hun vil ha deg? Hvem vet?

Hun vet at du er forelsket i henne. Hun har gjort det klart for deg at hun ikke er forelsket i det. Hun dater andre og du synes ikke noe om det. Det spiller faktisk ingen rolle hva du mener eller ikke mener om det - det er hennes liv og du kan ikke sette begrensninger på henne på noen måte.

Om det er for hardt for deg å se henne sammen med andre gutter så er det du som må holde deg unna henne, ikke hun som må la være å date andre.

Annonse

Hun er ikke forelska i deg og det må du bare akseptere. Hvis du synes det er vanskelig å være "venn" med henne, så får du heller bare kutte vennskapet slik at det blir lettere for deg å glemme henne. Se framover og glem denne jenta! Det fører ikke noe godt med seg å dilte etter henne og håpe at hun skal ombestemme seg. Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...