Gå til innhold

Glearblue negativ. Positiv dagen derpå..

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkenicknåigjennei..

Jeg tok en graviditetstest i går, den var negativ. La den i skapet på badet. Dro på hytta og da jeg kom hjem i dag og skulle kaste den viste den positivt. Ikke svakt heller, men en tynn strek.

Noen med erfaring ? Kan jeg være gravid, eller er det falsk alarm fordi den viste positivt så lenge etterpå?

Fortsetter under...

Gjest Ikkenicknåigjennei...

Brukte graviditetstester skal man ikke spare på! Bare kast og ta evt. en ny test om du er usikker.

Det vet jeg. Det var ikke det jeg spurte om. Jeg kjøpte bare en enkelt test. Og jeg vet at spørsmålet/problemstillingen har vært oppe før, derfor regner jeg med at noen har erfaring med dette.

Det vet jeg. Det var ikke det jeg spurte om. Jeg kjøpte bare en enkelt test. Og jeg vet at spørsmålet/problemstillingen har vært oppe før, derfor regner jeg med at noen har erfaring med dette.

Svaret er at du slett ikke kan stole på resultatet så lenge etter, det står da også i pakningsvedlegget. Så ta en ny test om du fremdeles er usikker på om du er gravid.

Jeg har hatt en sånn opplevelse med clearblue som du beskriver. Og resultatet av den testen skal snart begynne i tredje klasse... Men som Lillemus sier, så kan du ikke stole på resultatet så lenge etterpå. Det beste er å kaste den når resultat er avlest. For å være sikker denne gangen må du kjøpe ny test.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...